Gå til innhold

For tidlig sædavgang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp/tips angående dette! Savner skikkelig sex!! Er så lei av at mannen kommer på 1-2-3..

Bedre i perioder vi har mye sex, men dessverre blir det ofte 1 og 2 uker mellom da han vil ha.

Merker det sliter på forholdet. Er jo rimelig turn off når man ligger der kjempe kåt, og får beskjed om at han straks kommer. Like etter han har trengt inn!

Er det kun trening som gjelder? Hjelper ikke å ta pauser, eller stoppe opp. Er han skikkelig kåt, er han som en 16 åring :( Lei!

Anonymous poster hash: f8529...f0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er trening som hjelper. Husker fra "trekant" at hvis mannen øverst på å stoppe urinstrøm, så vil det hjelpe på å stoppe sædavgang etter hvert. Kondom kan også ha hemmende effekt.

Anonymous poster hash: 9b99e...942

Skrevet

Prøvd penisring? Ta en runk før sex?

Skrevet

Dette bør han gjøre noe med, skal jo være litt glede for begge to ;)

- onanering tidligere på dagen

- penisring

- kondom

- lære å stoppe opp før det går for ham.

Snakk sammen , han synes nok dette er flaut men ikke uvanlig.

Anonymous poster hash: 35b8f...ee9

Skrevet

Be ham klemme rett under penishodet før han kommer, så hindrer det sædutløsningen (han må knipe i tillegg, selvfølgelig). Det er som at vi damer må trene bekkenbunnen! Han har rett og slett slapp muskulatur... Kanskje. Det kan sikkert ha andre grunner også.

Om han gjør dette ofte nok, vil han lære seg å holde igjen utløsningen bedre og bedre. 

Men er han ikke interessert i det, be ham ta en ronk tidligere på dagen. Har han dette problemet om du ikke har så mye forspill med hans kropp? Hvis det, går det kanskje an at du er mye mer varsom under forspillet. Ikke ronker ham så mye, ikke suger ham så mye. Bare sakte og forsiktig, så han ikke er i nærheten av orgasme. Det funket litt her, da vi hadde en periode med tidlig sædavgang. Han trente samtidig da (metoden jeg nevnte over). Nå har vi sjeldent sånne problemer.

Ellers som andre nevner her; Penisring, kondom. 

Anonymous poster hash: 8c290...b7b
Skrevet

Kondom er jo en mulighet, men siden han er sterilisert hadde vi liksom håpet å kutte ut prevensjon ;) Ronke er jo en mulighet også, men sjelden han orker sex to ganger på en dag. Ser ikke for meg at han ronker før han skal på jobb om morgenen heller..

Penisring har vi  ikke prøvd, men det er jo absolutt verdt et forsøk.

Hjelper om jeg ikke tar så mye på han. I går hisset jeg han opp hele dagen, og da var det ikke lenge han holdt ;) Har vert slik i 11 år, så nå merker jeg at noe må gjøres. Bedre i begynnelsen av forholdet, men da var vi jo som kaniner ;) HI

Anonymous poster hash: f8529...f0a
Skrevet

Uff sånn er det her også.

Vi er ikke så åpne om sex at det faller seg naturlig å snakke om det :/

Men en ting skal han ha mannen min, han gir seg ikke før det kommer for meg også

Anonymous poster hash: fab3d...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...