Gå til innhold

Jødiske spedbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå grubler jeg mye, og det er bare dumt, men sitter å ser film. Gutten med den stripete pysjamasen. Grusomt i seg selv, men jeg sitter altså her med min lille baby på armen og lurer på hva tyskerne gjorde med de jødiske spedbarna? Ble de drept med en gang? Var vel ikke noe poeng å ha spedbarn i konsentrasjonsleirene? Noen som veit? Blir ikke klok på Google.

Anonymous poster hash: fc536...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer ble drept. Leste i 'Kvinnelige Tidsvitner' at babyer enten ble slått ihjel eller brent levende

Anonymous poster hash: cc207...9fe

Skrevet

...småbarn ble sendt rett i gasskamre sammen med mødrene sine :(

Skrevet

Babyer ble drept. Leste i 'Kvinnelige Tidsvitner' at babyer enten ble slått ihjel eller brent levendeAnonymous poster hash: cc207...9fe

Tenkte meg det. Fysj faen

Skrevet

Du må ikke se sånne filmer når du har en baby ... :/

Skrevet

Det ble også bedrevet noe forskning (eksperimentering) på noen av barna. Bla en større tvillingstudie, smerteforsøk og utviklingsstudier som det fortsatt henvises til i dagens litteratur.

Skrevet

Du må ikke se sånne filmer når du har en baby ... :/

Nei guri...blir ikke kvelden på meg med det første. Har sittet med hue hengende ned i sprinkelsenga og bare sett på lille hjertet som ligger der så fredfull, uskyldig og totalt hjelpeløs i denna grusomme verden. Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde evnen til å reflektere.

Skrevet

Det ble også bedrevet noe forskning (eksperimentering) på noen av barna. Bla en større tvillingstudie, smerteforsøk og utviklingsstudier som det fortsatt henvises til i dagens litteratur.

Ja, det har jeg hørt om. Jeg visste jo egentlig alt dette. Er det mulig. For noen kalde jævler de må ha vært de som holdt på med alt dette. Helt uforståelig at det i det hele tatt går an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...