Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Henta han Kl 12, da var han dritings. Var på festen halv ni. Bilen er nedspydd (!!!) han ligger på badegulvet og når jeg spurte han hvor t skjorta han hadde under er visste han ikke. Lurer virkelig hva han har bedrevet med i kveld, har aldri sett han så full. Babyen skjønner heldigvis ingenting Heldigvis drikker han sjelden, aldri sett han spy.. Anonymous poster hash: 7b5d3...a93
Hjertefru Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Det der var litt ekkelt. Alkohol kombinert med varmen? Spist lite i forkant kanskje ?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Nei han har spist normalt. Vært med han i hele dag. Vært 14+ ute så ikke varmt. Han har jo kledd av seg t-skjorta han hadde under fin skjorta.. Jeg syns det er merkelig. Helt fjern i blikket også. Glad jeg hentet han. Litt irriterende at han ikke stoppet drikking før han måtte spy da, da må han vel ha drukket mye?? Han hadde med seg en sekser med øl og tåler ikke sprit. Anonymous poster hash: 7b5d3...a93
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Kanskje han bare har våknet og skjønt at t skjorte under skjorte absolutt ikke funker :-) bare i Norge menn ville finne på noe sånt :-) Anonymous poster hash: 859a2...3bc
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Han skulle fint fått vaska og rensa den bilen selv, så mye er sikkert.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Kan han ha problemer med galleblæra ? Jeg trodde nemlig ei venninne hadde måttet helt i seg enorme mengder på et vorspiel hjemme hos meg. Det var bare noen få timer og hun var absolutt drita og vi måtte få noen til å hente henne. Da jeg kom hjem så jeg at vinflaska var halvfull. Hun måtte operere ut galleblæra noen mnd senere. (hadde gått med dette uoppdaget i lang tid) Anonymous poster hash: f5e03...c2a
*Miss Marple* Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Det kan være varmen som har bidratt til at han ble så full. Har opplevd det selv 😜 Han har nok en koselig søndag foran seg med tidenes hangover og full nedvask av bil. Spylukt sitter i leeenge 😝
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Snakk om å finne på unnskyldninger for gubben Nei, det var ikke varmt her igår. Han har ikke problemer med galleblæren. Han har nok rett og slett inntatt for mye alkohol. Mer enn det han tok med seg. Var som å hente hjem en drita tenåring, måtte stoppe på annethvert buss stopp så han fikk spy. Ble heldigvis mest spy utpå bilen Jeg selv sovnet ikke før i fire tiden i morges, så nå er jeg oppe med baby og er litt trøtt. Hi Anonymous poster hash: 7b5d3...a93
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Snakk om å finne på unnskyldninger for gubben Nei, det var ikke varmt her igår. Han har ikke problemer med galleblæren. Han har nok rett og slett inntatt for mye alkohol. Mer enn det han tok med seg. Var som å hente hjem en drita tenåring, måtte stoppe på annethvert buss stopp så han fikk spy. Ble heldigvis mest spy utpå bilen Jeg selv sovnet ikke før i fire tiden i morges, så nå er jeg oppe med baby og er litt trøtt. Hi Anonymous poster hash: 7b5d3...a93 Ja plutselig var det utrolig mye forståelse her inne... Jeg for min del hadde blitt ganske sur om jeg var deg. Voksne menn må vel klare å unngå å spy ned en bil. Anonymous poster hash: c531b...74c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan du fikk hentet mannen, jeg. Selv om det er på siden av det du spør om... Med en liten baby hjemme? Ellers er det jo ganske mye m en sixpack på tre timer om man drikker sjelden. Anonymous poster hash: af766...4a3
Gjest Minnieropptatt Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan du fikk hentet mannen, jeg. Selv om det er på siden av det du spør om... Med en liten baby hjemme? Ellers er det jo ganske mye m en sixpack på tre timer om man drikker sjelden. Anonymous poster hash: af766...4a3 Hun tok med seg babyen i bilen?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 Han har helt sikkert, nesten 100%, hatt sex med noen ettersom han hadde kledd av seg t-skjorten. Hiv han ut!!! Anonymous poster hash: d95c4...2aa
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Haha. Han ble drita av 3.5 øl sier han. Og at han husker alt. Særlig Jeg hadde babyen med i bilen når vi hentet ja. Hun sov seg gjennom brekkelydene. Anonymous poster hash: 7b5d3...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå