Gå til innhold

Er en uke over tiden med steril mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, lurer litt her nå...alltid regelmessig mens og mannen har sterilisert seg for flere år siden. Og NEI jeg har ikke vert utro... Jaja får vel bare vente da?

Anonymous poster hash: 805c2...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kommer den snart.

Anonymous poster hash: 6afd3...ed2
Skrevet

Tok mannen din en ny spermtest etter prosedyren? Mange dropper denne testen i etterkant, og dermed blir det en baby til..

Det er uansett sikkert bare en forsinket mens. Den kommer nok.

Anonymous poster hash: 63e00...9d6

Skrevet

Merkelige greier....jeg venter ennå...har ikke murringer engang...

HI

Skrevet

Ta en test:)

Anonymous poster hash: d58a9...dcb

Skrevet

Jeg er 8 mnd gravid med steril mann.. leverte ny test etter at jeg ble gravid, den var det ingenting liv i. Jeg har ikke vært utro..jeg skal sterilisere meg etter fødsel.

Anonymous poster hash: fd3a8...000

Skrevet

Jeg er 8 mnd gravid med steril mann.. leverte ny test etter at jeg ble gravid, den var det ingenting liv i. Jeg har ikke vært utro..jeg skal sterilisere meg etter fødsel.Anonymous poster hash: fd3a8...000

Oi

sann! Den varianten var ny for meg! De fleste blir gravide fordi mannen ikke tar test nr. to, og dermed ikke finner ut at inngrepet ikke gikk var vellykket.

HI- Ta en test! Heri huset er vi begge steriliserte, uten at det burde trenges for de fleste. Men endelig slapper jeg helt av.

Skrevet

Jeg har 2 barn med en steril mann, dette er fra naturen sin side. Og som legen sa er at sannsynligheten for at han skal gjøre noen gravide, like stor som å vinne hovedgevinsten på lotto.

Anonymous poster hash: b763d...8fa
Skrevet

Jeg har 2 barn med en steril mann, dette er fra naturen sin side. Og som legen sa er at sannsynligheten for at han skal gjøre noen gravide, like stor som å vinne hovedgevinsten på lotto.

Da altså, med den flaksen hadde jeg stengt butikken og heller levert inn en 5ukers ;-) 

Skrevet

Hehehe!

Da altså, med den flaksen hadde jeg stengt butikken og heller levert inn en 5ukers ;-)
Skrevet

Hehe, har levert mange 5 ukers, vinner ikke 50 kr engang. Men jeg har jo vunnet den beste premiene jeg kunne :)

Skrevet

Overgangsalderen som starter? Det kan jo være flere årsaker til at du er forsinket, ta heller en test.

Skrevet

Oi, wow.... :o!

Anonymous poster hash: 6afd3...ed2

Skrevet

Mensen kom plutselig i dag uten noe spesiell forvarsel, så da sier jeg PUH! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...