Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har verdens greieste unge. Det bekymringsfullt er at vi aldri har hatt trass her i huset. Ellers er det en trygg, flink og sosial 10åring. Lærerne skryter barnet opp i skyene. Jeg er redd at han kan holde noe inne, eller at det å være grei er hans måte å få oppmerksomhet på. Noen med erfaring? Ønsker ikke en utagerende 16-åring som skal ta igjen for hele barndommen. Anonymous poster hash: 362e2...219
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Det trenger ikke å bli slik, men jeg var et barn som aldri trasset og en tenåring som ble et helvete å ha i hus Det er naturlig i prosessen mot selvstendighet og i å oppdage seg selv å teste grenser og tøye strikken, men alle har det kanskje ikke i seg? Anonymous poster hash: f42b6...149
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Jeg var snill som et lam i følge min mor. Gråt aldri som barn. Verste jeg kunne finne på å gjøre var å lyve om jeg hadde tatt en kjeks eller så. Var veldig snill ungdom også. Pliktoppfyllende og ansvarsfull. Elevrådsleder hele i.skolen og vgs pluss russepresident. Er enda sånn. Tar ansvar, sier ja på godt og vondt Anonymous poster hash: 8a411...c0b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Har ikke erfaringen selv, da mine barn er yngre og så absolutt trassige. Men har en venninne som nå opplever at den alltid så snille og greie datteren i en alder av 12 år er blitt et tenåringstroll. Venninnen min er omtrent i sjokktilstand, hun kjenner ikke igjen sin egen datter og vet ikke helt hvordan hun skal gripe an dette. Har ikke sett så mye til det selv, for hun er grei når jeg er til stede, men kjenner venninnen min godt nok til å vite at hun ikke overdriver når hun beskriver hvordan datteren kan oppføre seg. Anonymous poster hash: 51801...e27
Smaaen Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Takk for svar. Her er det bare å vente og se... Vi får vel tåle at de tar det i sitt eget tempo....
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Vi har helvete med hans datter. Hun har alltid vært stille og grei. Nå er hun 14 og puler rundt... Har hatt sex med utallige og har en ekstremt seksualisert oppførsel. Hun holder på med 5-6 stk samtidig, og leter stadig etter flere. Hun er utrolig pågående og masete. Hun juger annet hvert ord, Hun har ikke blitt misbrukt, men traumatiserte av deler av oppveksten hos mor. Hun får hjelp, alt av instanser er på henne. Håper bare det hjelper etterhvert, nå er det uholdbart. Håper det hjelper når hun blir litt eldre. Ellers blir hun mest sannsynlig umyndiggjort når hun fyller 18... En føler seg fullstendig hjelpeløs. Anonymous poster hash: 9de0f...e7a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Vi har helvete med hans datter. Hun har alltid vært stille og grei. Nå er hun 14 og puler rundt... Har hatt sex med utallige og har en ekstremt seksualisert oppførsel. Hun holder på med 5-6 stk samtidig, og leter stadig etter flere. Hun er utrolig pågående og masete. Hun juger annet hvert ord, Hun har ikke blitt misbrukt, men traumatiserte av deler av oppveksten hos mor. Hun får hjelp, alt av instanser er på henne. Håper bare det hjelper etterhvert, nå er det uholdbart. Håper det hjelper når hun blir litt eldre. Ellers blir hun mest sannsynlig umyndiggjort når hun fyller 18... En føler seg fullstendig hjelpeløs. Anonymous poster hash: 9de0f...e7a Huff.. Litt off topic, men her har vi også en som nærmer seg tenårene nå og oppfører seg helt hinsides horribelt, lyver, stjeler, manipulerer og lager scener og kaller oss stygge ting hver gang hun ikke får viljen sin Hun har heldigvis ikke begynt med gutter ennå, håper virkelig ikke vi har en slik situasjon (som dere) i vente... Hun har derimot vært en håndfull siden hun var liten - synd at det er ikke slik at de "vrange" barna er ferdig med å ta det ut når de kommer i puberteten.. Anonymous poster hash: 340fa...796
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Kjenner flere som har levd opp til myten masse trass som barn, fin pubertet og omvendt. Det er jo ikke noe vitenskaplig hold i den teorien men jeg vet som sagt om mange som har levd opp til den. Håper det stemmer for vesla var grusom en lang periode. Anonymous poster hash: f09d2...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå