Gå til innhold

Barneforsikring og allergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle opprette bankkonto for barnet mitt. Funksjonæren begynte å mase om barneforsikring. Det var klart at hvis jeg var glad i barnet mitt måtte jeg ha det. Jeg sa at barnet hadde astma, da fikk pipen en annen lyd. Jeg kunne ikke få forsikring! Ja, ja så langt stakk det.

Anonymous poster hash: c8431...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bankene er skikkelig sleipe om dagen og tror nesten alle som jobber der får provisjon. Skikkelig sleipe som har så dårlige forsikringer og prøver å lokke deg til å bytte med bedre rente og slikt. For ikke å snakke om hvis man har cash i banken, da skal de liksom tilby alt mulig tull og oppfører seg som en blanding av bruktbil selger og hai. Sleipe greier!

Anonymous poster hash: 9430b...f6c

Skrevet

Kjenner ei som jobber i bank med forsikring bl.a, og hun får provisjon ja.

Rart at du ikke får forsikre barnet! :-O De pleier å gi forsikring, bare at den ikke gir utbetaling når det gjelder astma og lignende diagnoser. Merkelig :/ Man kan jo bli ufør, få diabetes, kreft osv selv om man har astma.

Jeg forsikra barnet når hun var 3 eller 6 mnd, husker ikke hva grensa var. Heldigvis, for her er det både astma og diverse. Men trodde ikke det skulle skape problemer da.

Skrevet

Bankene er skikkelig sleipe om dagen og tror nesten alle som jobber der får provisjon. Skikkelig sleipe som har så dårlige forsikringer og prøver å lokke deg til å bytte med bedre rente og slikt. For ikke å snakke om hvis man har cash i banken, da skal de liksom tilby alt mulig tull og oppfører seg som en blanding av bruktbil selger og hai. Sleipe greier!

Anonymous poster hash: 9430b...f6c

Hm, jeg jobber i bank og kjenner mange i ulike banker, ingen av oss får provisjon. Ikke hørt om det.

Syns det var veldig rart den ansatte reagerte sånn. Normalt skal foreldrene fylle ut helsereklæring og sende den inn til forsikringsselskapet. Vi skal verken ha innsyn eller vurdere informasjonen som kommer frem der

Anonymous poster hash: 4f0e8...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...