Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Noen som vet om det er dyrt? Pcn har ikke vært i bruk på en uke og her har det vært unger ut og inn hele dagene. Mistenker at noen har dyttet den i gulvet og bare lagt den tilbake, skjermen har fått seg en real trøkk. Den har ligget sammenslått på pulten hans hele uka. Anonymous poster hash: 004d9...42b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 altså bærbar pc. Anonymous poster hash: 004d9...42b
Fandens Oldemor Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Da jeg mista min ned trappa, sa butikken at skjermen ble så dyr å fikse at det ikke var vits i. Så jeg fikk ny på forsikringa. Sjekk innboforsikringen din; kanskje du har dekning for slike uhell du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå