Gå til innhold

Boken "Monstermenneske"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har lest den? Hva synes dere om den, og vil dere anbefale den for andre?

Tusen takk!

Anonymous poster hash: 7b7c5...22f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan absolutt anbefales! jeg syntes den var både interessent og gripende.

anbefaler debutboka hennes også!

Skrevet

Anbefaler den også. Liker godt måten hun skriver på og det er jo en trasig historie.

Likte debutboka hennes enda bedre. Underfundig humor med alvor i grunnen. Snerten skrivestil.

Anonymous poster hash: 9bb09...27b

Skrevet

Jeg har ME selv og synes boken var vond å lese, men godt å lese en bok hvor man virkelig setter ord på alle følelsene, frustrasjonen, engstelsen osv også.

Skrevet på en måte som gjør den lett å lese, enkel og fengende, gripende. Litt lang synes jeg, men absolutt verdt å lese.

Har møtt forfatteren et par ganger, på slike bok-møter hvor forfatteren leser fra egen bok og snakker om den, har veldig sansen for henne.

Anonymous poster hash: bb4d4...fc4
Skrevet

Holder på med den. Vil ikke anbefale den.

Jeg synes ikke forfatteren skriver spesielt bra. Språket er ikke særlig bra, og formuleringene ikke særlig "kreative" eller spenstige/treffende. Det er et skifte i synsvinkel ca. midt i boka, som ikke fungerer i det hele tatt. Mange episoder blir skrevet om på en innforstått måte/en måte som utelater det som egentlig skjer og blir sagt, og det er umulig å tolke seg fram til hva som sies/skjer. Episodene som blir beskrevet har altså ingen funksjon i boka. Boka er altfor lang, i forhold til det som blir beskrevet. Masse uinteressante (og gjentakende) tanker og situasjoner blir beskrevet. +++++

Første del av boka er god, der forfatteren skriver om ME-en.

Anonymous poster hash: 3a75d...3e8
Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! Det satte jeg stor pris paa!

Anonymous poster hash: 3f124...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...