Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren er på fest for første gang på 4 mnd eller noe. Jeg har akkurat lagt min sovende skatt på 3,5 mnd. Kanskje det blir litt tv. Hva gjør du?

Anonymous poster hash: aa290...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat gitt opp letinga etter lappesaker til sykkelen:-(

Søkk vekk!

Noen som vet om man kan kjøpe det på bensinstasjoner?

Senga neste.

Anonymous poster hash: 42f43...79d

Skrevet

Datter på 6 sover jeg skal på swingerklubb!

Anonymous poster hash: 63d4f...719

Skrevet

Drikker øl.. er på min 6. nå. Er forbanna på gubben.. Han sa en gang for et år siden at jeg er tjukk. Og han nevner eller aldri noe som helst om meg eller åssen jeg ser ut i det hele tatt - bortsett fra at jeg var tjukk. (Stor var vel begrepet han brukte, men jaja.. temato tometo.. eller no sånt)..  Og i dag spurte jeg han om han kunne si en posetiv ting om meg, utseende messig der altså. Og nei - det kunne han ikke!

Mulig jeg er teit nå altså. Men jeg må si jeg ble rimlig lei meg ... :( Overreagerer jeg????? 

Anonymous poster hash: 370cf...9ea
Skrevet

Slapper av på Gran Canaria

Anonymous poster hash: f2955...fc8

Skrevet

Kom akkurat hjem fra jobb og skal snart legge meg før neste vakt i morgen.

Anonymous poster hash: bcb29...da6

Skrevet

Drikker øl.. er på min 6. nå. Er forbanna på gubben.. Han sa en gang for et år siden at jeg er tjukk. Og han nevner eller aldri noe som helst om meg eller åssen jeg ser ut i det hele tatt - bortsett fra at jeg var tjukk. (Stor var vel begrepet han brukte, men jaja.. temato tometo.. eller no sånt)..  Og i dag spurte jeg han om han kunne si en posetiv ting om meg, utseende messig der altså. Og nei - det kunne han ikke!

Mulig jeg er teit nå altså. Men jeg må si jeg ble rimlig lei meg ... :( Overreagerer jeg????? 

Skal sies at jeg er på en snurr nå. SÅ beklager all feilstavingen og rare setningsoppdelingen...

Gjest cd0da
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg på verandaen helt alene. Eneste lyden er bilene fra motorveien jeg kun hører når det er så vindstille som nå. Temperaturen er helt nydelig og jeg er så avslappet at jeg kjenner blodet strømmer gjennom bena 😁

Skrevet

Slapper av på Gran CanariaAnonymous poster hash: f2955...fc8

Det gjør jeg og! Maspalomas her!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sitter å venter på at mannen skal komme fra festival :)

Skrevet

Skal snart sette meg utforbi i varme natten. Ta en røyk og slappe av :)

Anonymous poster hash: c3100...84d

Skrevet

Slapper av på Gran CanariaAnonymous poster hash: f2955...fc8

Det gjør jeg og! Maspalomas her!

Bahia Feliz her. Aldri vært her før, men skikkelig deilig nå på sommeren. Behagelig temp.

Anonymous poster hash: f2955...fc8

Skrevet

Kom hjem fra tidenes idiotbåttur. Holdt på å drepe mannen da vi skulle prøve oss på å ankre opp pga en liten kommunikasfeil. Nå sitter han forslått i stua. Føler meg som en dust. Kommer aldri i livet til å tørre å legge ut igjen, så håper vi får solgt båten uten det største tapet.

Anonymous poster hash: d959c...72e

Skrevet

Har drukket vin på terassen og spilt brettspill i den fine sommernatta. Hærlig. Barna er borte, så da kan vi rangle. <3

Anonymous poster hash: 7599f...0db

Skrevet

Vært å henta bonussønn, han skal feriere litt her med meg. Akkurat gått hvert til vårt. Nå hører jeg bare på pusten til lille gull og håper jeg også får sove etterhvert :)

Skrevet

Jeg koser meg med mitt nyfødte tantebarn på 5 dager, Leah er bare helskjønn å jeg er helt oppslukt i den nydelige jenta mi. Hilsen stolt tante:)))

Anonymous poster hash: ef99c...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...