Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Noen som vet hvor mye det koster å være medlem av LO favør når man er student og har en jobb på siden hvor man jobber ca en dag i uken? Anonymous poster hash: d3264...aff
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Så lenge du er heltidsstudent koster medlemskap i FO, som jeg er medlem av, 250,- i halvåret - det er inkl. innboforsikring. Anonymous poster hash: 719a7...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå