Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Hvor vondt er det egentlig? Og hvor lenge er det glatt? Anonymous poster hash: dedbc...ef9
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Jeg syntes det var overraskende lite vondt. Det verste var området øverst mellom klitoris og "oversiden", om du skjønner hva jeg mener. Der det er vanskeligst å barbere Dårlig på forklaring, jeg vet... Men det er én strips, og så ferdig. Jo lenger bak man kommer, jo mindre vondt ble det i alle fall for meg. Men det der er veldig individuelt. Ellers bli det mindre og mindre vondt for hver gang du gjør det. Du får også med deg en krem som skal hemme hårveksten, og smører du deg med den som de sier så holder det seg glatt i rundt 2-3 uker. For min del var det nærmere 2 enn 3. Anonymous poster hash: 234b8...765
DramaMama Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 De første 3 remsene var vonde, men ble fort vant til det. Hos meg var det glatt kanskje en uke før det begynte å vokse ut igjen. Så må det jo bli litt lengde på det før man kan vokse igjen, og det tar noen dager, derfor sluttet jeg. Lettvint å ta et noen drag med høvelen i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå