Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Dere som ikke spiser godteri, ikke drikker brus og ikke røyker. Hva koser dere dere med i hverdagen og i helger? Jeg har kuttet ut sjokolade og sukker fra og med i dag. Driver å skal trappe ned med brus og røyk og planen er å slutte helt. Men da tar jeg jo bort all kosen. Trenger tips til andre sunnere ting. Anonymous poster hash: 21de8...5a7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 En må bare bli kvitt suget/absistensen, slik at det ikke frister med søtt lenger.... Masse sunt og godt som smoothie, nøtter, oster, møøørk sjokolade..... Eller bruke stevia o.l. i bakverk Anonymous poster hash: a88b1...a38
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Flere tips? Liker ikke nøtter eller mørk sjokolade. Anonymous poster hash: 21de8...5a7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Oppskjært grønnsaker og dip:-) Anonymous poster hash: a89a1...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå