Gå til innhold

18 åringen som voldtok gutten på 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det var helt ok av faren å skambanke han så til de grader?

Faren catchet den 18 år gamle barnevakten i å voldta sønnen hans. Dette hadde visst pågått i flere år.

Han banket han til ansiktet var ugjenkjennelige før politiet kom.

Ok eller ikke?

Begge har gjort noe ulovlig og de fleste forstår reaksjonen. Men bør også faren straffes?

Anonymous poster hash: 428a2...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder med faren.

Anonymous poster hash: b418d...a2d

Skrevet

Ikke ok, hadde gjort det samme selv. Bør ikke straffes. Sinnsyk i gjerningsøyeblikket heter det. Kan straffes til en samtale med psykolog ev da, for å forsikre seg om at han ikke er til fare for samfunnet .

Skrevet

Syns det er flott at han grisebanket han! Hadde gjort det samme selv.

Anonymous poster hash: 9d02a...c94

Skrevet

Jeg synes faktisk at det var imponerende at han ikke drepte han! Jeg heier på faren!

Anonymous poster hash: 62fa2...0c0

Skrevet

Syns han behersket seg veldig bra !

Vet ikke om jeg hadde klart å stoppe....

Fortjente hvert eneste slag, håper han får et helvete i fengslet også

Skrevet

Holder med faren.

Anonymous poster hash: 0df55...010

Skrevet

Heia pappan! Hadde funnet frem balltreet selv!

Skrevet

Faren bør såklart straffast, det gjer oss til ein rettstat framfor eit anarki.

Det er ikkje dermed sagt at eg ikkje har sympati med reaksjonen.

Skrevet

Heia Pappan. Hadde nok drept han selv. Og desverre bor jeg i Norge så jeg ville fått lang nok straff om jeg kun banket han opp mens 18 åringen ikke ville fått straff som matchet smertene og traumene han har påført denne gutten.

Skrevet

Syns han burde få en diplom!

Anonymous poster hash: ce196...cea

Skrevet

Synes faren hadde sin rett. Og synes politiet gjorde rett i å ikke finne det straffbart..

Anonymous poster hash: 72e02...1f4

Skrevet

Heia Pappan. Hadde nok drept han selv. Og desverre bor jeg i Norge så jeg ville fått lang nok straff om jeg kun banket han opp mens 18 åringen ikke ville fått straff som matchet smertene og traumene han har påført denne gutten.

Det er mange eksempler her i Norge på både drap og grov vold som ikke er blitt straffet i ettertid av politiet pga grunnene for hvorfor det er blitt gjort.

Heia faren forøvrig, hadde gjort det samme selv og syns det er på sin plass at han ikke fikk straff!

Skrevet

Tviler på at pappaen var ved sine fulle fem da han dæljet løs på overgriperen.

I en sånn situasjon går vel rullgardinen ned og man handler i affekt, uten å tenke konsekvens i det hele tatt. Sinnsyk i øyeblikket?

Anonymous poster hash: 29860...3d2
Skrevet

skjønner faren godt! hadde gjort det samme selv!

Skrevet

Jeg mener man er i sin fulle rett til å forsvare seg selv og egen eiendom. 18 åringen fortjente nok hvert ett slag han fikk. Dette vil helbredes. 11 åringen skal derimot slite med dette hele livet.

Anonymous poster hash: 96cb7...290
Skrevet

Heiet på pappaen da jeg leste saken. Han fortjener både heder og ære! Håper den jævelen får et helvete i fengsel etter det han har gjort mot barn.

Anonymous poster hash: 56883...441

Skrevet

Delvis enig med ⭐️, men ikke når det gjelder seksuelle overgrep av barn! Da skulle det vært pålagt med skikkelig grisebank! Jeg selv hadde nok ikke nøyd meg med å banke han i svime.

Anonymous poster hash: 1fed6...9fd

Skrevet

Er vel ingen som kan straffe noen som tar noen på fersken mens de voldtar barnet deres.

Anonymous poster hash: 96475...492
Skrevet

Hvorfor er det et spørsmål om det var greit!? Selvfølgelig var det greit at faren grisebanket dritten. Tror de færreste av oss foreldre hadde klart å beherske oss i en slik situasjon. Jeg sier bare, fantastisk gjort av faren!

Skrevet

Synes dere det var helt ok av faren å skambanke han så til de grader?

Faren catchet den 18 år gamle barnevakten i å voldta sønnen hans. Dette hadde visst pågått i flere år.

Han banket han til ansiktet var ugjenkjennelige før politiet kom.

Ok eller ikke?

Begge har gjort noe ulovlig og de fleste forstår reaksjonen. Men bør også faren straffes?

Anonymous poster hash: 428a2...aee

Faren vil vel bli straffet, men mest sannsynlig med betinget fengselsdom. Eventuelt så frikjennes han muligens fordi handlingen ble utført i sterk affekt.

Hadde garantert reagert like sterkt om jeg noen gang hadde sett noen forgripe seg på mitt barn.

Skrevet (endret)

Er vel ingen som kan straffe noen som tar noen på fersken mens de voldtar barnet deres.

Anonymous poster hash: 96475...492

Dette er jus. Å skambanke noen uansett hvor berettiget eller provosert man (mener at man) er, er uansett straffbart.

Overgrepet vil nok regnes som en formildende omstendighet for farens skambanking, og kanskje vil det påstås at faren ved synet mistet all fornuft og dermed var utilregnelig i gjerningsøyeblikket, men selvforsvar regnes det ikke som.

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...