Gå til innhold

Baby 3 mnd har 38 i temp etter vaksine. Gi paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellers grei form, litt utilpass

Anonymous poster hash: 6f623...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir da ikke Paracet ved så lav feber.

Feber betyr at kroppen jobber og det er bra. Høyere enn 39 burde være minste terskel for Paracet.

Anonymous poster hash: a12f3...34c

Skrevet

Nei, paracet kun hvis ungen sliter med å sovne pga feber/smerter eller sutrer fordi noe gjør vondt.

Man skal aldri gi paracet unødig.

Anonymous poster hash: e2235...530

Skrevet

Men hun er urolig og gråter mer enn vanlig. Hun sliter med å sove lenge. Hun våknet to ganger i natt og skrek, noe hun aldri gjør, men ga ikke parcet da siden tempen var så lav

Anonymous poster hash: 6f623...3d8

Skrevet

Jeg hadde gitt hvis barnet var veldig plaget. Har et barn som har hatt ekstremt mye feber, og almenntilstanden avgjør om han får paracet eller ikke.

Skrevet

Gir ikke paracet ved bare 38 i feber. Men hvis det er tegn på annen ubehagelighet så gir jeg. Mine har hatt vondt ved stikkstedet og vært en del urolige pga det det første døgnet og da har jeg gitt paracet.

Anonymous poster hash: c2da8...340
Skrevet

Jeg ville gitt henne en Paracet.

Ikke pga feber, men fordi hun er utilpass noe som kan tyde på at kroppen er litt i ulage etter vaksinen.

Anonymous poster hash: 8677f...321

Skrevet

Jeg fikk beskjed etter vaksine at man gjerne kan gi paracet v feber, hvis barnet er preget. Ved vanlig feber er det ikke like greit, men siden vaksine-feberen er påført er dette annerledes.

Anonymous poster hash: 34ca9...e94

Skrevet

Ein skal helst ikkje gi paracet etter vaksine.. Men ein må vurdera det dersom barnet er plaga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...