Gå til innhold

Når sov deres barn borte hos venner for 1.gang? UT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 5b5ab...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fortsatt ikke gjort det, straks 8 år. Vet mange i klassen hennes har gjort det. 

Anonymous poster hash: 9182b...a46
Skrevet

Jenta vår overnatter hos foreldrene mine første gang da hun var ca. 6 mnd (hun var flaskebarn på den tiden). Hos venner (altså ikke familie) har hun ennå ikke sovet. Det er litt tidlig ennå synes jeg (hun er snart 2 år)

Skrevet

Min gutt er fem og har ikke sovet hos venner enda.. ser ikke for meg at det skjer i nærmeste framtid heller..

Anonymous poster hash: 88085...db3

Skrevet

Mine har kunn sovet hos venner der vi er venner med foreldrene:-)

Skrevet

Har en gutt som nettopp er fylt 3 år, og han har kun overnattet hos familie. Har derimot hatt en jevnaldrende venn av ham på overnatting her, og det gikk fint og var veldig stas for begge. :) Etter første gangen så maste de begge til stadighet om å gjenta det.

(Grunnen til at vi bare har gjort det den ene veien er at min gutt er litt forsiktig og engstelig av seg, mens vennen er av det litt tøffere slaget.)

Anonymous poster hash: dda8e...9f9
Skrevet

Da hun var 3 år sov hun over hos en venninne fra barnehagen. Det var første gang :)

Anonymous poster hash: 0c2c1...644
Skrevet

Sønnen min var 7 år da han sov over hos en kompis. Datteren min har hatt to venninner som har overnattet hos oss nå og de er nettopp fylt 6 år men hun har ikke overnattet hos andre enda.

Skrevet

Min er 5 år og vil kun sove hjemme. Har prøvd overnatting med besteforeldre noen ganger, end ned grining i flere timer om kvelden og hjemlengsel . . Så er nok noen år til han vil sove hoss venner

Anonymous poster hash: 0b68c...384

Skrevet

Eldste sov første gang borte da han var 7 år hos en kamerat. Minste er 5 og har ikke enda.

Anonymous poster hash: 838cf...189

Skrevet

Rundt 8 år gamle.

Anonymous poster hash: bd82c...5cc

Skrevet

6 år.

Nå er de 8 år og sover ofte hos hverandre.

Skrevet

Nettopp fylt 4 år og overnattet hos nabogutten i forgårs. De hadde så lyst og jeg lot han få prøve. Trodde ikke det ville gå siden han ikke tør å sove på eget rom engang. Men, jammen gikk det bra og han er en stolt og glad gutt som har lyst til å gjøre det igjen. :)

Anonymous poster hash: 8b575...8b6
Skrevet

Eldste sov borte hos en venninne fra klassen for første gang da hun var 6 år.

Yngste er 6 år og begynner i 1.klasse nå snart og har ikke sovet hos venner enda.

Anonymous poster hash: 7e9be...164
Skrevet

Eldste er 6,5 år og har enda ikke sovet borte hos venninner. Synes hun er for liten. Kanskje om ett år og to.

Anonymous poster hash: d3fe6...e68
Skrevet

Min var 3 år da han sov over hos en venn første gang. Jeg har også hatt mange fra 3 år og oppover her hos han. Så ble egentlig litt overrasket over at det er så mange med mye eldre barn som enda ikke har overnattet hos venner.

Anonymous poster hash: 51270...1b2

Skrevet

3 år på yngstemann, han fikk sove hos storebror sin bestekompis! Stor suksess!

Storebror var 4 år første gang!

Skrevet

Min på 6 har ikke sovet borte enda, bortsett fra hos besteforeldre da.

Men vi har hatt venninner på overnatting her og vi har hatt venninner mess på hyttetur både helg og langhelg. Har gått helt fint :)

Min er litt "pysete" av seg, så hun vil ikke sove borte enda ;)

Anonymous poster hash: e678a...ab6

Skrevet

4 år. Lange avstander der vi bodde, så det var ofte ungene overnattet hos hverandre for å spare bilkjøring for korte besøk. Nå er hun 9 og det er nesten overnattingsbesøk her hver helg, hun er ikke så glad i å sove borte etter vi flyttet til nytt sted.

Skrevet

Eldstemann var 4 mnd når han sov hos moren min.

Tvillingene sov borte for første gang for to uker siden, de er 8 mnd.

Skrevet

Eldstemann var 4 mnd når han sov hos moren min.

Tvillingene sov borte for første gang for to uker siden, de er 8 mnd.

Det var vel ikke spørsmålet....?

Anonymous poster hash: 1d93a...a56

Skrevet

Hun fyller straks 5 år og har enda ikke sovet over hos venner.

Hun og bestevenninna har spurt flere ganger og de har begge fått som svar at selvfølgelig kan de overnatte, men når det kom til stykket så ville ingen av de overnatte uten mammaene sine.

Jeg husker selv at jeg begynte å overnatte hos venninner/ha de på overnatting hos meg fra rundt 7-års alderen, så syns jo selv at det ikke er noe hastverk med overnattinger enda

Skrevet

Eldste var 10 år og mellomste 7 år. Minste er 3 år ogsyns det er for tidlig at hun begynner med overnatting hos venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...