Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Er redd dette har skjedd med meg. Har lest om det og alt stemmer. 6 uker siden fødsel, magen synker liksom ikke, er igjen fra over navlen, og kan få fingrer i mellom når jeg trekker inn. Er det noen som har opplevd at magen bruker mer enn 6 uker på å gå tilbake? La på meg lite under fødselen, og var 3 kilo under startvekt 2 uker etter fødselen. Nå totalt 6 uker etterpå er magen der ennå, den henger også over trusekanten, men kjennes som det ikke er bare hud, også litt fett. Hva skal til for å få operasjon dekket? og er det variasjon i pris. Har googlet og de fleste snakker om 40000,- Anonymous poster hash: 69b84...879
<3 2G <3 Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Så klart det kan ta lengre tid enn 6 uker for magen å trekke seg sammen. Om det er medisinsk grunn nok så får du det dekt, men da må du starte hos fastlegen.
catchbaby Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 To og en halv mnd siden fødsel og magen er langt ifra på plass. Tror faktisk aldri den vil komme på plass. Jeg gikk ned en del kg i løpet av svangerskapet. Var mye dårlig, men magen ble jo tøyd og strekt likevel. Er nesten tilbake til startvekt nå men litt hengemage tror jeg rett og slett man må regne med en stund. Ingen fotball frue her nei men som 2g sier, start hos legen, men tviler på at det skjer noe nå så tidlig
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Å få delte magemuskler har ingenting med stor/liten mage og antall kg opp i svangerskapet å gjøre. Fotballfrue har det største spriket jeg har sett bortsett fra Gwen Stefani.. Det skal mye til for å få det dekt. Hvis du har tenkt å trene magen så les deg opp først. Det er visse øvelser man ikke skal gjøre for de kan gjøre det vondt verre. Hvis du får to fingre imellom i bredden har du delte muskler. Anonymous poster hash: 27c4f...ac6
Blondzilla Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Det tar lenger tid enn 6 uker før ting er på plass.
Blondzilla Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Jeg har også lagt merke til magen til ff og at musklene spriker veldig. Men om de hadde vært delte, hadde hun ikke da fått en liten kulemage? Endret 19. juli 2014 av Blondzilla
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Hos meg tok det flere måneder før magen kom tilbake til normalen, nesten nærmere ett år tror jeg. Men hadde ks, og vet ikke om det da tar lengre tid. la på meg kun 2 kg under svangerskapet, så det var ihvertfall ikke stor vektøkning som hadde påvirkning på tida. :-) Anonymous poster hash: 6e7b9...084
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 På meg tok det flere mnd før magen var som før. Hadde ks, men vet heller ikke om det er relevant. Etter 6 uker var magen absolutt ikke pen. Anonymous poster hash: 332fe...27e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Det må en medisinsk grunn til for å få dekket en operasjon, dvs at f.eks "bukhinnen" har revnet så tarmene tyter ut mellom magemusklene. At de bare er delt er ingen medisinsk grunn, det gir ingen plager å ha delte magemuskler.. Se på Gwen Stefani, delte magemuskler kan trenes uten problemer, du må bare gjøre de rette øvelsene... Men det tar mer enn 6 uker før alt er på plass etter fødselen altså, ikke engang privatsykehusene vil operer før det har gått 1 år. Anonymous poster hash: eb4a8...036
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Fotballfrue har definitivt delte magemuskler etter fødselen. Kudos til henne for å vise den frem! Anonymous poster hash: 3c288...48f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #11 Skrevet 19. juli 2014 Fotballfrue har definitivt delte magemuskler etter fødselen. Kudos til henne for å vise den frem! Anonymous poster hash: 3c288...48f De er jo ikke veldig delt da.... Men ser poenget ditt, det har ingenting å si om magemusklene er delt, det kan man leve helt fint med Fant dette bildet og det er ikke mange millimeter det er snakk om: http://instagram.com/p/pgqdzBgsbV/?modal=true Problemet er vel at de fleste kvinner har litt høyere fettprosent enn fotballfrua, og langt fra så veltrente magemuskler. Når delte magemuskler som er utrent står litt opp som en fjellkjede med et krater på toppen, man har litt fettvev på toppen av det og til slutt litt ekstra hud som skrukker seg fint over og kanskje også henger litt. Da kan man ende opp med en mage som står rett ut selv om man ellers er normalt slank, som dette f.eks: http://www.bukplastikk.com/2014/04/butterfly/ Anonymous poster hash: eb4a8...036
Labradora Skrevet 19. juli 2014 #12 Skrevet 19. juli 2014 Men hvordan vet man om de er delte? Føler bare at de ikke er der lenger. Har mistet all vekten etter siste fødsel, men det er akkurat som om det ikke er noen muskler lenger. Hadde endel før og skjønner ikke om de har delt seg eller om jeg bare har fått fett på magen....,
fredkris Skrevet 19. juli 2014 #13 Skrevet 19. juli 2014 Alle magemuskler blir vel delt under graviditet og de bruker ca 1 år på å komme seg tilbake som normalt. Mange opplever vel også å få mindre muskler etter en graviditet, fordi man ikke har brukt kroppen som vanlig. Har du brokk får du operasjon gratis
Labradora Skrevet 19. juli 2014 #14 Skrevet 19. juli 2014 Alle magemuskler blir vel delt under graviditet og de bruker ca 1 år på å komme seg tilbake som normalt. Mange opplever vel også å få mindre muskler etter en graviditet, fordi man ikke har brukt kroppen som vanlig. Har du brokk får du operasjon gratis Ah, ok :-) da får jeg gi det noen mnd til :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #15 Skrevet 19. juli 2014 Ser helt tydelig at fotballfruen har delte magemuskler her: http://instagram.com/p/otFEP3gseI/?modal=true Anonymous poster hash: 3c288...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå