Gå til innhold

Når stingene faller ut etter totalruptur

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 uker siden fødsel. Har hat lite smerter, ingen blødning knyttet til stingene, riften. Men siste uken har det vært veldig ømt når jeg tørker meg. De to siste dagene har stingene fallt ut slik at jeg kan se tråden. Den har sett svart ut når den har vært festet, men det har komt ut en beige tråd, eller ca 4 små tråder. Samtidig er det blitt mer ømt, og jeg har blødd litt. (veldig lite, litt smårosa i innlegget) Begynte å bære eldre barn for en halv uke siden.

Er dette normalt?

Kunne dere andre se stingene? Kom det litt blod samtidig?

blir veldig glad for svar, da jeg syns det er ekkelt at det skjer samtidig med at jeg har begynt å løfte. Det kan vel ikke være såret som ikke er grodd skikkelig? 

Anonymous poster hash: d476b...48a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener selvsagt om dere andre kunne se SYTRÅDEN :)

Anonymous poster hash: d476b...48a
Skrevet

Litt vanskelig å si, jeg var veldig øm veldig lenge etter første fødsel. Ta en Tlf til de på føden å be om en sjekk om du er urolig.

Skrevet

Nå hadde ikke jeg full ruptur, men ja jeg kunne se tråden når den falt ut. Jeg hadde bare et lite klipp, men det var svært ømt lenge og merket ikke noe forskjell når stingene gikk. Hvis du plutselig har fått mer vondt, ville jeg fått det sett på. Du skal vel uansett på 6- ukers kontroll?

Skrevet

Skal ikke stingene falle ut da.

Jeg hadde ikke total ruptur, men hakket før. Hadde masse sting.

Jeg måtte ikke på sykehuset for å fjerne de, de skulle forsvinne av seg selv.

Anonymous poster hash: 8ac56...642

Skrevet

Jeg såg tråden(e) når de lösnet. De hadee litt forskjellige farger, men det beror på om de er brukt til dype eller overfladiske sting. Jeg kan ikke huske om jeg blödde, men jeg syntes det ble mer ömt. Det kom trådrester ut fra meg leeeeenge etter födselen. Jeg hadde totalruptur.

Skrevet

Jeg så stingene når de falt ut, noen hvertfall. Legen gav opp tellings, så aner ikke hvor mange det var. Ikke blødde det heller så lant jeg kan huske.

I ettertid viste det seg at ett falt av før det skulle, blitt en liten bunkel men den merkes ikke så legene ville ikke gjøre noe. Dette ble sjekket på 6ukers kontrollen og i de påfølgene kontrollene på sykehuset.

Totalruptur, så ble sjekket noen ganger det første året.

Anonymous poster hash: 11929...3ff

Skrevet

Ikke gå å tenk på det, dra til føden å la jordmor se!

Jeg hadde noen dype rifter og det var vondt å sitte. Ømt i hele området rundt. Litt feber. 3-4 uker etter fødsel.

Måtte på legevakta en kveld da jeg tok fram et speil får å se på herligheten.. Trådene(selvoppløselige) kunne dras ut, og det kom ut betennelse bak. Jeg fikk sprøyte nedi der med en gang. Alvorlig infeksjon!

Ikke vent for lenge ;)

Anonymous poster hash: 9e47b...144

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...