Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Når du har Vært i "syden", hva har du savnet evt hva var en smart ting det var der? Jeg bor i et typisk turist land, sol strand og bad. Pr dags dato driver vi restauranter og hoteller, men er stadig på utkikk etter nye spennende ting å tilby både turister og lokalbefolkningen. Yoghurtis begynner vi med nå, krever lite lokale og lite utstyr, men er utrolig godt og litt sunnere enn vanlig softis. Har tenkt på smoodie og iskaffe bar også. Hva ville din stjerneide vært om du var i min situasjon? Anonymous poster hash: 5102c...bc0
humlemamma Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Jeg ville ønsket meg utleie av små kjølebokser (med elementer) rett ved stranden, sånn at man kan leie sammen med strandstoler feks. Hadde sett for meg at det å dra og kjøpe fire brus og leie en slik boks billig ville vært midt i blinken for meg, og sikkert mange andre. Spesielt de stedene hvor man må gå i noen minutter til nærmeste kiosk.
Monica Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Jeg hadde vært glad for sunne smothie, og andre sunne ting. Iskaffe er og veldig godt i varmen, men det får man ofte i vanlig kaffebar.
Masekråka! Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Grillkrydder !!! Hahaha Savner grillkrydder på pommes frites når jeg er i syden Ja, jeg er rar
Serepta Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Utleie av sikre bilstol (ikke sånn leiebilræl) gode barnevogner med sovestilling og gode hjul, samt spisested til baby. Rett og slett en babypakke med garantert kvalitet, levert til hotellet. Vet man kan bestille slike pakker på ving bla a, men de kunne ikke engang garantere trille med nedfellbar rygg. Senga var møkkete og ble ikke brukt.
Elsker livet Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Bilstoler som blir levert der en måtte ønske når som helst på døgnet. Skikkelige bakovervendte stoler og beltestol (ikke kun pute). Ellers er grove bakervarer et savn. VIl helst ha grovt som ikke veier mer enn en murstein og ikke smaker søtt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Ønsker meg mer sightseeing med guide som kjenner stedet. Liker å høre om stedet hvor jeg er turist. Anonymous poster hash: 9bb1a...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå