Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Hva er poenget med å fylle instagramkontoen med masse selfies? Mener ikke slike som har tatt bilde på en fjelltopp eller familiebilder ol. Selvsentrerte mennesker? Føler de er så pene at de må ha fjeset spredd til alle? Anonymous poster hash: f1fb3...4df
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 De er vel helst usikre på seg selv tenker jeg. En måte å få positive bekreftelser på. Anonymous poster hash: 69bdc...6b3
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Leste en link på facebook der det sto at de som la ut selifier daglig kunne ha en mental diagnose. Noe med problemer med selvbildet og ønske om bekreftelse til enhver tid Vet ikke om det stemmer, jeg Jeg har lagt ut EN selfie. Da hadde jeg en halvdau løvetannkrans på hodet som sønnen min hadde laget i barnehagen 4 timer før han ble hentet. Den var rimelig slapp, kan du tro. Men han var sååå stolt Men har noen på fb som legger ut en HAUG av selfier. Samme positur hver gang, bare forskjellig hårsveis/sminke/klær. Må innrømme at det begynner å bli litt kjedelig... Samme gjelder for instagram og snapchat. Får meg liksom ikke til å slette dem heller da noen av dem er nære venninner. For hva skal jeg liksom si? "Nei, du skjønner, begynner liksom å bli litt lei fjeset ditt overalt"? Anonymous poster hash: 879d6...96b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Ja, det er helt sykt! Har en kollega som driver med bodybuilding og hu legger ut selfies og bikini bilder o.s.v hele tida. Hu ser ut som en mann, men jeg må jo trykke like siden jeg skal se hu på jobb neste dag :-( Anonymous poster hash: 713bb...9c7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Jeg blir utrolig flau på deres vegne! Har ei på Facebook som skifter profilbildet flere ganger i uken. Alltid såkalte selfies. Snakk om å digge seg selv... Anonymous poster hash: b8200...70b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Må lide av det motsatte jeg da, for jeg deler bare bilder av barna mine, ting og tang, ikke et eneste bilde av meg på instagram Anonymous poster hash: 5e340...642
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Legger ikke ut ett bilde av meg selv eller barna. Anonymous poster hash: 0b8c9...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå