Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Sjekket face til min mann ( da han gjentatte ganger har chattet med andre damer) og flørtet. Ikke fint av meg men ville vite om han holdt seg unna som det ble lovet. Uansett der skriver han med flere damer og jeg tolker det som flørting. Blan annet skriver ei at: du gjer deg ikkr du;) osv osv. Og dette var skrevet på natten ( da han måtte legge seg for sofan for det var så varmt på rommet). Konfronterte han med dette og ba han dra bort for i kveld. Fa blir han veldig sint og sier dette er da bare vænneprat. Alle skriver da sånn med sine jentevenner...m en av dem har han jo ikke møtt engang...åsn kan man da være venner? Videre har han skrevet til flere, men fikk ikke svar... overreagerer jeg... er ikke første gang for å si det sånn. Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: ae3a7...ada
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Min kjæreste gjorde det, jeg ble forbanna og sa det var slutt. Han ønsket en sjanse og jeg gav han det siden dette var første gangen. Ser jeg det igjen kanster eg han ut. Anonymous poster hash: 068ab...7e2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Min kjæreste gjorde det, jeg ble forbanna og sa det var slutt. Han ønsket en sjanse og jeg gav han det siden dette var første gangen. Ser jeg det igjen kanster eg han ut. Anonymous poster hash: 068ab...7e2 Samme her! Og min hadde også kontakt med noen han ikke hadde møtt engang. Dette er nå over et år siden, og jeg er 99% sikker på at forholdet vårt har endret seg såpass at han aldri ville gjort noe sånn nå. Anonymous poster hash: a226f...821
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Ikke greit. Samboeren min drev også sånn. Kommer jeg over noe sånt igjen er det rett ut! Anonymous poster hash: d98e1...4b4
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Sjekket face til min mann ( da han gjentatte ganger har chattet med andre damer) og flørtet. Ikke fint av meg men ville vite om han holdt seg unna som det ble lovet. Uansett der skriver han med flere damer og jeg tolker det som flørting. Blan annet skriver ei at: du gjer deg ikkr du;) osv osv. Og dette var skrevet på natten ( da han måtte legge seg for sofan for det var så varmt på rommet). Konfronterte han med dette og ba han dra bort for i kveld. Fa blir han veldig sint og sier dette er da bare vænneprat. Alle skriver da sånn med sine jentevenner...m en av dem har han jo ikke møtt engang...åsn kan man da være venner? Videre har han skrevet til flere, men fikk ikke svar... overreagerer jeg... er ikke første gang for å si det sånn. Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: ae3a7...ada Jeg skjønte ikke "du gjer deg ikke du ;)". Kan du komme med andre eksempler på hva han skriver? Anonymous poster hash: d7faf...b77
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Tja omformulert: at han ikke gir seg med kontakt/flørting. Anonymous poster hash: ae3a7...ada
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har da vennskaplig flørting med "venner" men lar det aldri gå for langt. Synes du overreagerer jeg!! Anonymous poster hash: b8e45...02a
Anyne Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Ikke greit! Gamle venninner/barndomsvenner ja- hvis ikke- nei.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Da hadde jeg blitt veldig sint! Det er ikke greit! Anonymous poster hash: da403...772
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #11 Skrevet 19. juli 2014 Hvorfor har han behov for å snakke med disse damene? Hva får han ut av det? Anonymous poster hash: 0b506...fe8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #12 Skrevet 19. juli 2014 Liker å flørte. Så tror ikke et dugg på at det er vennskapelig. Og ja han har gjort dette før. Har et stort ego. Så derfor lurte jeg på om dette er normalt eller ikke. Ville dere blitt sint? Anonymous poster hash: ae3a7...ada
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #13 Skrevet 19. juli 2014 Hvis han bare småflørter, så ser jeg ikke det store problemet med det. Anonymous poster hash: aad2a...5db
Anyne Skrevet 19. juli 2014 #14 Skrevet 19. juli 2014 Jeg ville blitt sint hvis det var flørting i det, for det ser jeg ikke poenget med når du er i et forhold. Trenger du bekreftelse fra flere av gangen- ja så vær singel da sier nå jeg.. Er det snakk om vær og vind, politikk, familie, venner og barn samtalen dreier seg om så mener jeg at det kan falle gjennom som normalt, så lenge det ikke er unormalt ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå