Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Super fortvilet her nå!!! Gikk inn på mine sider for å sjekke status på utbetalinger, men det står at det ikke er registrert noen søknader på meg for dette studieåret.... Jeg starter andre året på utdanningen nå, og har fått beskjed av andre at jeg ikke må søke for andre året, men at det går automatisk??!! Kan det hende at de ikke har fått registrert det bare? Eller må jeg søke på nytt? Etter to mnd uten penger derfra er jeg totalt avhengig av at det kommer noe i august.... Anonymous poster hash: ce46f...1b4
DramaMama Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Du må søke for andre året. Du må derimot ikke søke for andre semester, altså går det automatisk over nyttå hvert år. Send søknad i dag!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Du må søke lånekassen hvert eneste år. :-) Det er studiet man som regel ikke trenger å søke seg inn på utenom første-året (med noen unntak). Søk så raskt som mulig. :-) Anonymous poster hash: d8379...5ca
klishe89 Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Søk lån og stipend, godkjen studieplan og betal semesteravgift så får du penger i august.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Tusen takk jenter!! Ja nå skal det søkes og godkjennes og betales! HI Anonymous poster hash: ce46f...1b4
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Søk med en gang så rekker u å få penger i august. Anonymous poster hash: e1edf...03d
Anyne Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Går du bachelor? Jeg trengte ikke å søke mer enn 1. Semester første året på universitetet...
Clara Oswin Oswald Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Du trenger ikke å søke skolen. Men må søke stønad hvert år. Jeg har søkt for mitt 2 år nå og vil ikke få penger selv om det er godkjent før jeg har fått betalt semester avgiften og godkjent studie planer slik at skolen får sent inn bekreftelse til lånekassen.. Så jeg og håper at de åpner dette egentlig snarest mulig helst før 1 august. Men jeg tror det er og drømme hardt da det er skolen som åpner for semester registrering og alt slik.. Men det åpner nok i måneds skifte til August. På studentweb hos meg så står det at semester registrering starter 01.08.2014.. Så regner med at det gjelder de fleste høgskoler/universiteter her i landet. :S Endret 19. juli 2014 av Clara Oswin Oswald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå