Gå til innhold

Feriebilder på facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først: ja, man kan ignorere og fjerne fra newsfeeden.

 

---

 

Hvorfor tror enkelte at alle på vennelista er interesserte i å se bilder fra ferien deres? Snakker om folk som legger ut rundt 10-15 bilder hver eneste dag, gjerne i puljer..

 

3 bilder kl 10

1 bilde kl 13

3 bilder kl 17

3 bilder kl 20:30

4 bilder kl 23

 

Gjerne folk som ikke skriver noe ellers, som våkner til live på facebook når de er på ferie i utlandet, masse bilder av alskens. Som en personlig dagbok, de streber etter likes og kommentarer, det er egentlig ganske trist...

 

Hadde det vært meg, hadde jeg hatt FERIE.. Bruker ikke tusenvis av kr for å skryte på facebook, nyt ferien, legg fra deg nettbrett/pc/mobil.. Få er oppriktig interesserte i din ferie.

 

 

Anonymous poster hash: 29878...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du sier og er enig. Likevel. Hvorfor bry seg og bruke energi på det? Folk kan faktisk bruke face slik de vil.

Selv bruker jeg det til mailer etc. Jeg sjekker ikke feeden lengre.

 

Anonymous poster hash: 8859d...2f3

Skrevet

Jeg tror at det er bare fordi nå om dagen bruker vi facebook som bildealbum istedenfor den gammeldags papiralbum. Men jeg pleier ikke å poste så mye heller. Kanskje et par bilder...

 

Jeg liker å se fine bilder. Noen er flinke å ta fine bilder, da er det gøy å se. 



Anonymous poster hash: e9c69...aa7
Skrevet

Jeg legger ikke ut for å få kommentarer eller likes, jeg gjør det for å dele med venner. Bryr meg ikke om hvem som liker hva, de som synes det er hyggelig synes det, de som ikke syns det får bruke tiden på å irritere seg over andre ting

 

Anonymous poster hash: 8e512...b76

Skrevet

Jeg legger bilder inn på Facebook for min egen del, og for å ha de et sted. Hva andre tenker og mener om hva jeg gjør på Facebook bryr jeg meg ikke om. Jeg tenker at de som til enhver tid irriterer seg over hva andre gjør der, bør slette seg derfra eller bare kvitte seg med disse "irriterende vennene". "Problem" løst.

Skrevet

Liker å se feriebilder jeg :-)

Skrevet

Begynner å bli litt 2013 å klage over hva andre legger ut på face. Tar svært begrenset av din tid å slippe forbi disse bildene, finn deg noe "viktigere" å bruk irritasjonen din på.

Ikke rart det er krig i verden, når voksne mennesket klarer å irritere seg over andres feriebilder, matretter, fjellturer, trening osv.... Get a life! Tror mange bør virkelig gå i seg selv å vurdere hva det er verd å bruke energi på rett og slett...

 

Anonymous poster hash: 9114b...287

Skrevet

Synes det er hyggelig at folk både skryter, legger ut bilder og er aktive på face. Hva er ellers grunnen til å ha en profil der? Visste heller ikke at det var en mal for hvor aktive man må være der for å kunne legge ut feriebilder. Det har HI tydeligvis full kontroll på.



Anonymous poster hash: 94d00...84c
Skrevet

Koselig synes jeg da. Og ikke minst tips for ferieturer i kommende fremtid☺

Skrevet

Sorry altså, men at man legger ut bilder på face for sin egen skyld? Den kjøper jeg ikke :-) haha

 

Anonymous poster hash: e30df...8a9

Skrevet

Jeg liker å se andres bilder på face. Uten det hadde det vært et utrolig kjedelig sted å klikke inn på. Mer bilder og deling, mindre reklame!!!!

 

Selv deler jeg lite fordi jeg er redd for å bli stemplet som oppmerksomhetssyk eller skrytete. Idiotisk i grunnen, og feigt av meg. Jeg vil jo dele fine bilder med mine venner! Har begrenset profil og kun de som jeg "tar en kopp kaffe med" går se bilder.

 

Anonymous poster hash: f9700...107

Skrevet

Synes også det er koselig:)! Legger ikke ut så mye og ofte som HI beskriver, men etpar bilder i ny og ne. På denne måten kan besteforeldre se bilder av barnebarna på tur! Mye billigere enn å sende MMS er det og, da det er fri wifi på hotellene vi bor på;)!

Skrevet

Veldig, veldig koselig å se glimt fra andres sommer.

 

Noen blir litt mye, men de er det da bare å scrolle forbi, ev skjule?

Skrevet

Elsker å se andres feriebilder på facebook! :-) Det er det beste folk legger ut. Man legger vel mest ut for at venner og familie skal se....

Skrevet

Jeg legger ut bilder pga spredd familie og driter langt oppi hva de andre på venne listen mener ;)

 

Anonymous poster hash: 6b080...f57

Skrevet

Syns det er kjempe koselig med bilder. Men noen overdriver veldig. Har en venn på fb som nylig la ut 100 bilder fra en helgtur. Tror svært få er interessert i å bla gjennom alle de. Bedre med færre fine bilder

 

Anonymous poster hash: 6b246...c1a

Skrevet

Først: ja, man kan ignorere og fjerne fra newsfeeden.

 

---

 

Hvorfor tror enkelte at alle på vennelista er interesserte i å se bilder fra ferien deres? Snakker om folk som legger ut rundt 10-15 bilder hver eneste dag, gjerne i puljer..

 

3 bilder kl 10

1 bilde kl 13

3 bilder kl 17

3 bilder kl 20:30

4 bilder kl 23

 

Gjerne folk som ikke skriver noe ellers, som våkner til live på facebook når de er på ferie i utlandet, masse bilder av alskens. Som en personlig dagbok, de streber etter likes og kommentarer, det er egentlig ganske trist...

 

Hadde det vært meg, hadde jeg hatt FERIE.. Bruker ikke tusenvis av kr for å skryte på facebook, nyt ferien, legg fra deg nettbrett/pc/mobil.. Få er oppriktig interesserte i din ferie.

 

 

Anonymous poster hash: 29878...490

Men hva mener DU vi da skal bruke face til? Lurer noen ganger på hva folk som deg gjør på Facebook. Jeg er en av de som poster bilde fra ferier og ellers andre ting vi gjør. Tro det heller ei, men mange liker det vi poster. Det er er en fin måte og dele bilder for familie og venner som vi ikke ser hver dag.

 

Anonymous poster hash: 7e44e...a1c

Skrevet

Jeg er en av dem som sjeldent legger ut noe. Legger heller ikke ut mange bilder fra ferie. Bruk noen låste album som kun jeg og familien ser, der legger jeg ut noe. MEN om jeg legger ut noe, så er det bilder. Jeg får mange liker og kommentarer, og det er nok fordi jeg legger ut noe en gang i halvåret. Jeg streber ikke etter kommentarer som du sier HI, men jeg er heller ikke den som kommenterer. Jeg personlig liker bedre at folk legger ut bilder fra livene deres enn linker til ulike nyhetssaker. Jeg kan lese nyhetene selv jeg ved å gå inn på nyhetsidene. Facebook er til for å dele fra livene våre, og man kan selv velge hva man vil legge ut :-)

 

Anonymous poster hash: 8f676...40e

Skrevet

Synes det er kjempekoselig jeg å se andre venner sine feriebilder på face, selvsagt kan det være litt uinteressant med #"nora våknet akkurat" #"Nora spiser frokost #"nora bader osv når alle bildene er nesten like. Men alikevel, liker det!

 

Hva skal man bruke facebook til når man ikke lenger kan skrive status uten å være mindre begavet eller over 70, ikke dele bilder for man skal ikke tro man har ett så FAANTASTISK liv at andre ønsker å se det, man kan ikke legge ut  "Jippi, ble overasket av mannen når jeg kom hjem med nydelig roser og rent hjem" for da er man ulykkelig å prøver å dekke dette over med fasadeskryt, man kan ikke legge ut politiske ytringer, for det er en for lite seriøs arena osv.. 

 

Facebook er jo en side for å dele glede, bilder, meninger sende hilsner osv, er man imot dette så hvorfor ikke bare slette siden sin? Redde for å gå glipp av en invite?



Anonymous poster hash: 0a3bf...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...