Gå til innhold

Det er så typisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på et felt som er omringet av hus, men det er mest naboen foran min balkong som har oversikt over hele balkongen min. Vel, hver dag har denne naboen med familien dradd et sted, de reiser tidlig på morgen og kommer hjem på kvelden.

Det er så fint vær idag og jeg tenkte å ta på meg bikini og sole meg på balkongen, men naboen er hjemme:( Jeg føler meg så utilpass hvis jeg soler meg og de er hjemme, for de har stuevindu og kjøkkenvindu rett mot min balkong. Det er ikke det at jeg er tjukk og skjemmes, jeg er helt normal men med store pupper og jeg kan ikke slappe av mens jeg soler meg og vet at de er hjemme. Det er noe annet med syden da.

Jeg vet at dere tenker at jeg er rar, det får vel være sånn men typisk at de blir visst hjemme idag :(

Anonymous poster hash: 28430...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er rar. Hvis det plager deg får du sette opp en høy hekk eller skjermvegg mot naboen. Evt drite i naboen og sole deg i din egen hage uten å plages.

Anonymous poster hash: 0fb3c...f43

Skrevet

Det finnes jo slike skjermvegger du kan sette opp. Da tviler jeg på at naboen ser noe som helst:) Jeg skjønner litt hva du mener. Naboen bor på haugen bak oss og ser rett ned i vår hage. Føler meg litt overvåket, selv om det forhåpentligvis ikke er tilfelle.

Anonymous poster hash: 33a98...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...