Gå til innhold

Hvor mye hadde du spart av denne lønningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 22000 inn og faste utgifter inkludert mat er på 14000. Sitter da igjen med 8000. Hvor mye ville du spart hver mnd?

Anonymous poster hash: 47e97...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ikke fått spart noe særlig. 22000 er min vanlige inntekt, og vanligvis forsvinner alt sammen til regninger og mat. Ingen luksus og økonomisk matinnkjøp. 

Anonymous poster hash: 2a536...d4e
Skrevet

Wow, du bor billig. Hadde spart 5000, minst.

Anonymous poster hash: cb2fa...c9c

Skrevet

Jeg mente ingen luksus og matinnkjøp er økonomisk. 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer jo ann på om det bare er deg eller flere. Hadde jeg vært alene ville jeg nok spart halvparten. Men nå som vi er 5 stk er egentlig 8000 rimelig lite på diverse

Skrevet

Ville prøvd å spare ca halvparten av de 8000kr.

Skrevet

Da hadde jeg ikke fått spart noe særlig. 22000 er min vanlige inntekt, og vanligvis forsvinner alt sammen til regninger og mat. Ingen luksus og økonomisk matinnkjøp.

Det er DEG ja. HI har 8000 til overs etter mat osv.

Hi: jeg hadde spart 6000,- Vi er to voksne og et lite barn. Hadde jeg vært alene hadde jeg spart 4000,-

Vi er sjelden ute og spiser og på kino osv pga lille, og vi bruker minimalt på aktiviteter med et så lite barn. Mannen tjener også penger, så vi sparer mye og deler på "diverse" :)

Anonymous poster hash: 93a84...24f

Skrevet

5000-6000 hvis det bare er meg

Skrevet

Jeg har faktisk samme inntekt og har igjen 3000 etter at alt er satt av inkl sparing osv. dette skal være til klær og fornøyelser. så jeg hadde nok spart 4000 kr. 

3000 synes jeg er litt lite :) så hadde fint kunnet ha 1000 kr til :)

Skrevet

Da har du like mye igjen som meg. Jeg har hittil spart 5000kr i måned. Noen måned faktisk 6000kr og. For jeg bruker lite penger på meg selv i måned.

Anonymous poster hash: cf70d...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...