Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Vi er på sommerferie hos ei venninne, hun har ei jente på 10 år. Jeg er ikle vant til så store barn, men hvis dette er vanlig gruer jeg meg til min jente vokser opp. Hun sminker seg hver dag med foundation, maskara, lipgloss ++. Klærne skal være strammest mulig og helst gjennomsiktig slik at bhen synes. Det skal være "hot" og "sexy". Hvordan har verden blitt??! 10 år altså, da skal man være barn og leke, ikke tenke på slikt Anonymous poster hash: c4989...740
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Tenker at hennes mor har sviktet totalt. Det skal ikke være slik. Forstår at jenter på ti har lyst å bruke BH men trenger de det? Håper det i så tilfelle er snakk om en sportsbh og ikke en blondesak med fyll fra H&M? Anonymous poster hash: 0c3bf...3cb
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Nei, det er blonder og bøyle på den. Ordentlig bh. Og den skal syns gjennom gjennomsiktige topper Anonymous poster hash: c4989...740
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Dette er helt fremmed for meg i allefall, ingen i klassen til min 12-åring bruker sminke annet enn til fest. Men vi bor langt ute på landet, det er kanskje annerledes i byene? Anonymous poster hash: dfb2a...fb7
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Jøss. Min snart 10åring får lov med litt maskara i bursdager, men det er det og. Ingen andre heller som doller seg sånn. Har merka at behovet for "kule klær" har blitt litt større, men ikke noe sexy greier nei. Og bh?? Glem det. Har ikke pupper engang
Englenemine Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Ikke vanlig. Og et trist syn med sånne 10 åringer og mødre som har klart gjøre slik at datteren ser billig ut i så ung alder( når hun ikke er det men et barn)
Monica Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Vi bor i by. Og som 10 åringer sminket de seg bare til fest, og bh brukte de ikke ennå. Datteren min startet å sminke seg da hun var 12, de fleste gjorde det da. Men var mest mascara og en lys lipgloss. Og gjennomsiktig klær er det ingen av de som bruker. De bruker singlet og korte shorts, men de fleste har shorts som dekker rumpeballene godt. Min datter får i hvert fall ikke lov til å gå i for kort shorts.
Tyra79 Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Nei, ikke vanlig her! Min nylig 11-åring fikk sin første "topp" for etpar år siden, etter mi mening for tidlig. Dette var svigermor sitt lille prosjekt...! BH har hun ikke behov for enda. Når der gjelder sminke, er det noen som sminker seg på fest. Vi har latt jenta vår få lov å eksperimentere innenfor husets fire vegger i noen år nå, men hun får ikke ha sminke på når hun skal ut, verken skole eller fest. Der har vi satt regelen på U-skolen.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Min datter er 17 år og får fortsatt ikke lov til å gå ut "HOT AND SEXY". Heller anstendig. Anonymous poster hash: d180b...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå