Gå til innhold

Bakrus mann som er så sur, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår det er tidlig å bli vekt av baby kl 6 etter en natt med alkohol, men jeg og babyen må få tid til å amme og slikt uten at han blir så sint

Anonymous poster hash: 4037a...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde vel kunne få lov til å sove litt? Har dere ikke et gjesterom, en loftstue e.lhvor han kan sove ufordtyrret?

Anonymous poster hash: 02e62...219

Skrevet

Han får legge seg i hagen, regner med han vet dere har en baby i hus, og de kommer ikke med av/på knapp.

Anonymous poster hash: 1a0c2...320
Skrevet

Sier som hun over her. Han er vel klar over at det har flyttet inn et lite menneske hos dere?

Kanskje han burde vurdere alkohol vanenene sine eller sove på gjesterom?

Sur har han iallfall ingen grunn til å bli. Da hadde jeg blitt rasende på ham og sagt hva jeg mente om saken.

Anonymous poster hash: 0ab7b...218

Skrevet

Er det en sjelden gang ville jeg vist hensyn. :-) min mann var veldig bakfull etter sitt eget utdrikningslag, og da gikk jeg og babyen tur før klokka 6 og holdt oss borte resten av dagen. :-)

Skjer det ofte, så hadde jeg skramlet med kopper og kar, og gjerne gitt babyen en gryte og ei skje som leketøy. :-) da hadde jeg vært veldig lite tolerant. :-)

Anonymous poster hash: 79f30...a7c

Skrevet

Det kommer an på hvor ofte dette er, som de sier over her. Ellers er det vel heeelt normalt med grinete gubber, uavhengig om de har drukket alkohol eller ei. 

Anonymous poster hash: 7e575...cfd
Skrevet

Ja normalt å være troll når man har bakrus... Men rettferdig å bli sur på dere er det ikke :P Han kan vel bare legge seg på sofaen, eller i et annet rom. :closedeyes:

Skrevet

Da kunne han sovet hos en kompis om søvn er viktigere enn at barnet hans får mat.

Be ha bli voksen.

Anonymous poster hash: 27816...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...