Gå til innhold

Anja Blogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor damer her inne har så mye imot henne. Tittet nettopp på bloggen hennes å hun virker som en grei jente?

Anonymous poster hash: 4a941...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke jeg heller. Jeg vet knapt nok hvem det er, men det virker som flere er helt opphengt i jenta. Spesielle greier :/

Skrevet

Har ikke lest noe jeg heller, men er vel mest det at hun hermer mye etter fotballfrue og at hun ble sammen med kompisen til Aleksander som gjør at hun er "forhatt"? 
Vet ikke, hun er garantert mye bedre enn alle her inne som henger henne ut og prater dritt! :)

Anonymous poster hash: 3d2ab...6e5
Skrevet

Har ikke lest noe jeg heller, men er vel mest det at hun hermer mye etter fotballfrue og at hun ble sammen med kompisen til Aleksander som gjør at hun er "forhatt"? Vet ikke, hun er garantert mye bedre enn alle her inne som henger henne ut og prater dritt! :)Anonymous poster hash: 3d2ab...6e5

Hun har nok oppdaget at hun faktisk kan kalle seg for svømmefrue nå ;)

Takket være FF frue...

Anonymous poster hash: f9bcd...d46

Skrevet

Mange grunner.

Hun virker helt i ubalanse, paranoid og merkelig. Alle setter kjæresten sin på pidestall, men når man lager det om til en paranoid fantasi så er det bare pinlig.

Hun ble sammen til kameraten til sin avdøde kjæreste (som også var en svømmer) kortere tid enn de fleste kommer over et brudd, langt mindre ett dødsfall.

Så, på årsdagen nesten for kjærestens død så briefer hun med barselskroppen. Det kan jeg tenke meg hennes tidligere "svigers" satt pris på.

Hun viser null takt og tone, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 41ca2...1e2
Skrevet

Mange grunner.

Hun virker helt i ubalanse, paranoid og merkelig. Alle setter kjæresten sin på pidestall, men når man lager det om til en paranoid fantasi så er det bare pinlig.

Hun ble sammen til kameraten til sin avdøde kjæreste (som også var en svømmer) kortere tid enn de fleste kommer over et brudd, langt mindre ett dødsfall.

Så, på årsdagen nesten for kjærestens død så briefer hun med barselskroppen. Det kan jeg tenke meg hennes tidligere "svigers" satt pris på.

Hun viser null takt og tone, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 41ca2...1e2

Enig! Men jeg liker fotballfrue og Rannveig da, selv om mange her ikke liker de heller.
Skrevet

Det finnes en Komikerfrue også, hun hermer hun også da?

Hvorfor de må kalle seg Frua til noen lurer jeg på, har de ikke egen identitet? Bringer oss tilbake noen år da de het Fru Doktor Jensen. Likestillingen går bakover i tid med disse damene.

Anonymous poster hash: 3c1ba...524

Skrevet

For en utrolig intensigende blogg :o

Nå er ikke jeg noen storleser av noen blogger, men hva skal denne formidle egentlig? Ikke er det trening, ikke oppskrifter, ikke interiør og ikke barn?

Det er vel egentlig bare en litt fancy dagbok?

Skrevet

For en utrolig intensigende blogg :o

Nå er ikke jeg noen storleser av noen blogger, men hva skal denne formidle egentlig? Ikke er det trening, ikke oppskrifter, ikke interiør og ikke barn?

Det er vel egentlig bare en litt fancy dagbok?

Hehe. Samme har jeg sagt. Den er litt meningsløs. Masse dagbokprat. Spesielt de delene som handler om at alle hater Lavrans men det driter de i.

Hun virker dessverre ikke helt vel bevart.

Anonymous poster hash: 3c1ba...524

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...