Gå til innhold

Er ikke donuts det aller beste som fins?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlige donuts med sjokoladetrekk og vaniljefyll i midten. Spiste to sånne hver dag da jeg var på ferie. Glemmer aldri den ferien

Anonymous poster hash: 4b6fd...436

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh! Nei... :huh:

Anonymous poster hash: 16293...55a

Skrevet

I grunn ikke... Liker så å si alt, men donuts spiser jeg nesten aldri. Blir for søtt, for mektig og kvalmt.

Skrevet

Hoho! Søtsaker <3 etter at jeg kom hjem til gamle trakter har jeg fått en ting for mazariner på det lokale bakeriet. Veeeeeldig spesielt! Føler jeg er 80år når jeg ber om en mazarin to go.

Skrevet

Helt ferske donuts er sinnssykt digg ja!

Skrevet

Synes de lukter himmelsk (sånn at jeg gjerne bråbremser når jeg går forbi dem i matbutikken), og de ser nydelige ut med farget glasur og strøssel, men jeg blir like forbanna skuffa hver gang jeg spiser en! De er rett og slett ikke like gode som de gir seg ut for å være.

Skrevet

Herlige donuts med sjokoladetrekk og vaniljefyll i midten. Spiste to sånne hver dag da jeg var på ferie. Glemmer aldri den ferien

Vaniljefyll i midten? Donuts har hull i midten...

Anonymous poster hash: 6c03d...261

Skrevet

Som Gravidzilla blir jeg også like skuffa hver gang jeg handler inn donuts (noe som skjer hver 3. år kanskje). De ser så gode ut, men så smaker de egentlig ingenting :(

Skrevet

Da foretrekker jeg heller helt vanlige smultringer😊 Men får alltid angst av friterte ting. Klarer ikke legge fra med tanken på alt fettet....æsj

Anonymous poster hash: f6e06...6fb

Skrevet

Æsj, langt i fra.

Anonymous poster hash: 18d0b...ca9
Skrevet

Nei, det er det værste som finnes på kake fronten. Usj !

Anonymous poster hash: 4ea49...fba

Skrevet

Smultringar er hundre gongar bedre, ferske smultringar er himmelsk.

Skrevet

Hoho! Søtsaker <3 etter at jeg kom hjem til gamle trakter har jeg fått en ting for mazariner på det lokale bakeriet. Veeeeeldig spesielt! Føler jeg er 80år når jeg ber om en mazarin to go.

Vi skal ikke kimse av mazariner, ei heller fyrstekake og "Nansenssnitter".

*nomnom*

Skrevet

*nomnom*

Mazarin og fyrstekake er "right up there", på linje med smultringar og suksesskake.
Skrevet

Beklager å skuffe deg, men crossnuts er mye bedre :D

Anonymous poster hash: 44d27...f5c

Skrevet

*nomnom*

Ååh! Fyrstekake! :D <3

Anonymous poster hash: 16293...55a

Skrevet

Vaniljefyll i midten? Donuts har hull i midten...

Anonymous poster hash: 6c03d...261

Smarting... Det finnes en annen 'midten' av en donut og.

Anonymous poster hash: fbed0...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...