Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har kroppen min ikke fungert i det hele og store. 
Jeg svimer stadig vekk av, er trett og vil sove hele tiden, fryser selv om det er alt for varmt, mister hår, og kjenner generelt at kroppen er i streik. 
Har bestilt legetime, men legen min er nylig gått på ferie, så har ikke fått time før om 5 uker!!!

Noen som har tips til hva det kan være? Blir det verre skal jeg få hastetime, men på grunn av enkelte ting vil jeg ha fastlegen og ikke noen andre. 

Anonymous poster hash: f23c4...419
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoffskiftet?

Anonymous poster hash: 904f0...6c8
Skrevet

Umulig å spekulere i hva som feiler deg. Kan være så "enkelt" som jernmangel, eller det kan være hva som helst annet, stoffskifteproblemer m.m.

Men siden du besvimer stadig vekk så mener jeg det er uansvarlig av deg å ikke gå til lege før om fem uker.

Spesielt hvis du har ansvar for barn, kjører bil osv.

Du bør ikke vente med å oppsøke lege.

Anonymous poster hash: 69fbe...837
Skrevet

Jeg er sykepleier, og har lest en del om jernmangel og stoffskiftet. Dine symptomer kan være veldig like, og jeg ville i første omgang bedt om å ta en blodprøve hvor de sjekker blodprosent og anemi (blodmangel). Dette trenger du ikke legetime for, men ring og snakk med en lege og spørr om han kan fylle ut et skjema så du kan ta blodprøve. Og får du ikke noe svar på det, drar du til legen og får en grundig sjekk, hvis du absolutt vil ha fastlegen. 
Det er ikke noe ålreit å ikke føle seg i form, håper du tar tak i det og får svar. 
Har du prøvd å ta multivitaminer, bare for å kjenne om du merker noen forskjell?

Håper du kommer deg til legen snart! :)

Anonymous poster hash: f95c3...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...