Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Så kjekt å være på camping med slik løsninger;) Brukes også til vasking av div overflater og er stadig fremme til vasking av ansikt, hender og resten av kroppen. Hva skjedde med luksusdyret som brukte en formue i hudpleieforretninger som singel? Ikke at jeg gir f nå, men liker slike alt i ett løsninger som 2 barnsmor. PS: venter stor pakke fra blivakker med sett fra Elisabeth Arden+ fudge shampo og balsam. Anonymous poster hash: 8066e...fa8
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Helt sikkert... Jeg fikk litt panikk ved tanken på at jeg hadde brukt våtservietter i perioder på mitt barn da jeg fant ut hvor geniale de var til å fjerne de mest absurde, gjenstridige flekker fra bord og kjøkkenbenk med.... . Anonymous poster hash: 71306...889
catchbaby Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Helt sikkert... Jeg fikk litt panikk ved tanken på at jeg hadde brukt våtservietter i perioder på mitt barn da jeg fant ut hvor geniale de var til å fjerne de mest absurde, gjenstridige flekker fra bord og kjøkkenbenk med.... . Anonymous poster hash: 71306...889 Trur ikke det er noe å få panikk over. Det er pga olja i serviettene, og det er bare bra for huden. Pluss at det er genialt til vasking av f.eks komfyrglass osv.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Styr unna blivakker. Ser flere enn meg har erfart at dette ofte viser seg å være falske eller utførte varer. Anonymous poster hash: 09944...6f4
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Jepp, jeg har mang en gang fjernet mørke mascararinger under øynene med en babyvåtserviett vasker dog IKKE hele ansiktet med dem, da får jeg utslett.. Veldig sensitiv hud. Anonymous poster hash: 2b3a9...409
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Har aldri funka med babywipes på min makeup, blir bare tusen ganger verre. Anonymous poster hash: 2f4b0...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå