Gå til innhold

Mannens g-punkt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann som jeg har fantastisk sex med, men han er ikke den som prater mest om hva og hvordan han liker det.

Nå har det kommet for en dag at han liker en finger i anus under sex. Har lest om dette, men har absolutt ingen erfaring med det.

Trenger tips om hva og hvordan menn liker det når man gjør dette ;)

Anonymous poster hash: c90df...b14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk på prostata

Anonymous poster hash: 49cc1...83a

Skrevet

Har ikke så mye erfaring med akkurat dette selv, men fant ut at jeg liker veldig godt å gjøre det og å se nytelsen :). Han foretrekker sikkert at du bruke litt glidemiddel, det tenkte ikke jeg på første gang. Fingeren må et godt stykke inn før du kjenner at du kommer til et "glatt" område du kan stimulere litt ekstra.

Er han helt ren så kan det faktisk være veldig deilig å bruke tungen litt i dette området også ;)

Anonymous poster hash: 82add...895
Skrevet

Stryk på pungen, eller hold den fast mens han penetrerer deg.

Eller så kan du massene han med et lett trykk, mellom pungen og anus.

Dette elsker mannen min, og i følge han blir han enda kåtere når jeg gjør det :) Orgasmen hans blir også sterkere.

Anonymous poster hash: aef8f...ca7

Skrevet

Har ikke så mye erfaring med akkurat dette selv, men fant ut at jeg liker veldig godt å gjøre det og å se nytelsen :). Han foretrekker sikkert at du bruke litt glidemiddel, det tenkte ikke jeg på første gang. Fingeren må et godt stykke inn før du kjenner at du kommer til et "glatt" område du kan stimulere litt ekstra.

Er han helt ren så kan det faktisk være veldig deilig å bruke tungen litt i dette området også ;)

Ligger dette punktet opp mot magen eller ned mot ryggen? Tenkte jeg skulle prøve ;)

Anonymous poster hash: f4e18...cbb

Skrevet

Har ikke så mye erfaring med akkurat dette selv, men fant ut at jeg liker veldig godt å gjøre det og å se nytelsen :). Han foretrekker sikkert at du bruke litt glidemiddel, det tenkte ikke jeg på første gang. Fingeren må et godt stykke inn før du kjenner at du kommer til et "glatt" område du kan stimulere litt ekstra.

Er han helt ren så kan det faktisk være veldig deilig å bruke tungen litt i dette området også ;)

Ligger dette punktet opp mot magen eller ned mot ryggen? Tenkte jeg skulle prøve ;)

Go for it - det er verd det ;). Hvis han ligger på ryggen, så kjenner du punktet oppe i anus, en ca. 7- 8 cm inn :).

Skrevet

Go for it - det er verd det ;). Hvis han ligger på ryggen, så kjenner du punktet oppe i anus, en ca. 7- 8 cm inn :).

Takk for svar :) Leste det lå ca 2-3 cm inn... 7-8 cm hørtes litt mye ut? HI

Anonymous poster hash: c90df...b14

Skrevet

Det er sikkert forskjellig fra mann til mann, min erfaring er at man treffer når man tar hele pekefingeren inn og bøyer den opp. 

Det som er morsomt er at prostata blir knallhard når de kommer, akkurat som en nøtt!

Anonymous poster hash: 048aa...991
Skrevet

Æsj fy faan.

Anonymous poster hash: c9624...630

Skrevet

Hvis han ligger på ryggen så kan du føre inn en finger inn til leddet. Tar du fingeren forsiktig opp mot magen hans så kjenner du en liten klump. Den kan du masere lett når han kommer, da får han gpunktsorgasme.

Bedre hvis han tar klyster først. Du kan også ta en kondom på fingeren.

Anonymous poster hash: d69a5...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...