Gå til innhold

Hva synes dere om menn som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har normal kropp, men utrent og dvaskete? Mister dere fortere sexlysten av dette, enn når mannen er trent?

Er det noen som har hatt en mann som var dvaskete og som trente seg til en bedre kropp? Kom sexlysten mer frem?

Anonymous poster hash: 3d89e...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei mister ikke lysten. De fleste menn er vel "utrent". Heller det enn en mann som er mer opptatt av å se seg i speiler når man holder på ;)

Anonymous poster hash: 9951e...7f1

Skrevet

Min mann er veltrent (ikke muskelbunt). Han har lite fett på kroppen og kroppen er "definert" uten at muskler vises tydelig. Jeg synes det er en bonus, men det er jo ikke det jeg tenner på. Det er HAN, personligheten og hva han faktisk sier og gjør som tenner meg :)

Når det er sagt, så havnet jeg til sengs med en mann for leeeenge siden, som hadde en skikkelig slapp hengerumpe. Han var utrent, men slank. Jeg mistet litt lysten ved synet på det, så litt overfladisk er jeg nok :P

Men for å svare på det egentlig spørsmålet ditt, HI, så har jeg aldri vært sammen med en som gikk fra utrent til trent, så det kan jeg ikke svare på :P

Skrevet

Ja, og det er noe jeg ikke kan styre.

Har fullstendig mistet lysten på mannen, etter at han ble slapp og dvask.

Anonymous poster hash: 48de8...d3b

Skrevet (endret)

Tror ikke det egentlig handler om at mannen ser bedre og mer tiltrekkende ut når han trener.

Mitt inntrykk er heller at menn som trener litt føler seg mer sexy selv og får økt seksuell energi, og dette er noe som igjen gir kvinnene tenning :).

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...