Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Har mistet gleden av alt jeg likte før, blir ikke inspirert, greier ikke å inspirere mine ansatte.har hatt det slik lenge nå. Har en liten krabaten på 1,5 år som krever sitt, vet ikke om det er det som tapper meg for energi / gleden over å skape noe. Lagt på meg ti kilo, har ingen allene tid. Jeg er hovedforsørger i familien da min samboer er delvis ufør og sliter med sitt. Vi hadde en lang samtale om forholdet og han sier han sliter men vil satse på forholdet. Jeg svarer med at han kan ikke holde på meg vist han er usikker jeg vil ikke holdes for narr. Vil vel med innlegget ha tilbakemelding på hva som hjalp dere som var sliten, hadde null energi. Anonymous poster hash: 02050...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Hvis du ikke klarer å være inspirerende sjef burde du overlate rollen til andre. Alt for mange som lider under sjefer med personlige problemer. Anonymous poster hash: 9e958...160
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Begynn å trene! Samboer må ta seg av ungen deres mens du får tid til å gå turer,mløpe, sykle, svømme eller hva du foretrekker. Det blir kjempedeilig for deg! Anonymous poster hash: 43bd2...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå