Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Sover ikke, ligger i seng og ler. Skjer ofte! Hva kan det være, noe medisinsk eller bare noe uskyldig? Anonymous poster hash: b2a48...399
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Helt uskyldig Anonymous poster hash: 951c2...a1c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Hn har sikkert lattersyken. Det er en kronisk, men alvorlig sykdom som best kureres med morske 'hysj', 'legg deg ned' og 'vær stille'. Anonymous poster hash: ddffa...a4c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 He he Anonymous poster hash: b2a48...399
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Synes det høres litt herlig ut, jeg (bortsett fra det å bli vekket selvfølgelig...) Det må jo være et tegn på at hun har det veldig godt der hun ligger Søte jenta di Anonymous poster hash: f1ccd...1d0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Synes det høres litt herlig ut, jeg (bortsett fra det å bli vekket selvfølgelig...) Det må jo være et tegn på at hun har det veldig godt der hun ligger Søte jenta di Anonymous poster hash: f1ccd...1d0 ....eller.... søte gutten din Anonymous poster hash: f1ccd...1d0
Hjertefru Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Uff, litt creepy...Hva med å ringe han fra åndenes makt
skinnfilla Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Å herlig Mine ler , prater og krangler i søvne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå