Gå til innhold

Bruk av mobil og pc, vaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid bruker du/mannen på pc og mobil? Vær ærlig :)

Jeg bruker mye tid på mobil etter barnet har sovnet. Mannen sitter fra han våkner til han legger seg :/

Anonymous poster hash: 2b035...76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen bruker pc bare til jobb, eller ihvertfall 90% jobb, de resterende 10% til nyheter o.l. Bruker kanskje 15 min om dagen på pc som er utenom arbeidstid. Nå som han har ferie er han overhodet ikke på nett hver dag, og de dagene han er på nett er det kanskje 15-30 minutter for å sjekke mailen, været og litt nyheter.

Telefonen ringer han med og sender en og annen tekstmelding, han er ikke på nett med den i det hele tatt.

Jeg bruker pc og telefon ganske mye på nett. Ser aldri på TV. Siste uken har jeg sett ett program på TV som varte i 1 time. Sitter på verandaen/sommerstuen med pc på fanget om kveldene. Vil tro jeg er på nett med telefonen kanskje 30 minutter i løpet av en dag og sikkert 4-5 timer med pc (1 time om morgenen og 3-4 timer etter at barna er i seng).

Anonymous poster hash: 7d5f2...6f5
Skrevet

Mannen bruker pc bare til jobb, eller ihvertfall 90% jobb, de resterende 10% til nyheter o.l. Bruker kanskje 15 min om dagen på pc som er utenom arbeidstid. Nå som han har ferie er han overhodet ikke på nett hver dag, og de dagene han er på nett er det kanskje 15-30 minutter for å sjekke mailen, været og litt nyheter.

Telefonen ringer han med og sender en og annen tekstmelding, han er ikke på nett med den i det hele tatt.

Jeg bruker pc og telefon ganske mye på nett. Ser aldri på TV. Siste uken har jeg sett ett program på TV som varte i 1 time. Sitter på verandaen/sommerstuen med pc på fanget om kveldene. Vil tro jeg er på nett med telefonen kanskje 30 minutter i løpet av en dag og sikkert 4-5 timer med pc (1 time om morgenen og 3-4 timer etter at barna er i seng).

Anonymous poster hash: 7d5f2...6f5

Heldig du :) hva gjør mannen din når du sitter på pc?? Jeg bruker nett via mobil, sikkert 4 timer etter ungene har sovna. Mannen gjør det samme, pluss når ungene er våkne... Blæh...

Anonymous poster hash: 2b035...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...