Gå til innhold

Lavrans Solli er Norges beste på 200 meter rygg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sollie er norges beste svømmer akuratt som Lars Erik(ff mann) er norges beste fotball spiller. Anonymous poster hash: ddd67...15e

Du er jo virkelig dum du :o :o :o

Anonymous poster hash: 0e2a2...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sollie er norges beste svømmer akuratt som Lars Erik(ff mann) er norges beste fotball spiller. Anonymous poster hash: ddd67...15e

Du er jo virkelig dum du :o :o :oAnonymous poster hash: 0e2a2...3ab

Ganske sikker på at ...15e var sarkastisk med den kommentaren.

Anonymous poster hash: 7dd4d...07e

Skrevet

Helt riktig, det var veldig sarkastisk ment. Så det er nok du som er den dumme her ;)

Anonymous poster hash: ddd67...15e

Skrevet

Fantastisk å se hvordan mobberne her inne biter på og kaster seg ut drittkastingen. Gang på gang. Hvor gamle er dere? Sitte på nett og snakke dritt om mennesker dere ikke kjenner.

Dere skal dog ha takk, dere svikter aldri når det gjelder å være smålige.

Anonymous poster hash: 82dd9...937

Skrevet

Hva er det dere har imot hun dere kaller Svømmefrua? Får alltid følelsen at mange her inne selv har skikkelig patetiske liv, dårlig råd, drittsekker til menn og går på NAV. Kan dere ikke klare å være glade på andres vegne eller sliter dere så mye selv at dere ikke klarer?

Anonymous poster hash: 60c10...2bb

Skrevet

Hun ber jo om det selv når hun skriver om seg selv her inne. Og med en gang man komenterer imot så lager hun et innlegg på bloggen om at alle er imot dem. Jeg gir blanke f i dama og viste ikke hvem hun var før jeg leste her inne. Men makan til grå mus skal man lete lenge etter.

Dette er jo bare super underholdning.

Anonymous poster hash: ddd67...15e

Skrevet

Synes dette er å synke ganske lavt, svømmefrua/Anja Johnsen prøver -virkelig prøver å da han/de til å bli ettertraktet... Skape blest... For min del hadde jeg ikke hørt om verken henne eller han før hun begynte å hinte om segselv her inne. Det er ganske lett gjennomskuelig ja. Det er litt sånn at hun tror at det er de mor verden og at verden dreier seg om de. Ofrer ikke bloggen hennes eller team Solli ett klikk. Håper hun en dag kan se tilbake å reflektere over hvordan hun framstår.

Skrevet

Æsj, hun er jo sammen med banræva :P
Virker så hun er sammen med han, kun fordi han er svømmer? 4 år er stor aldersforskjell når man er så unge… Hehe

Forsåvidt aldri hørt om han før jeg googlet nå.. 

Anonymous poster hash: 913f6...72b
Skrevet

Hvem er dette?

Anonymous poster hash: 46baa...489

Norges beste svømmer.

Norges beste svømmer akkurat nå er vel strengt talt kometen Henrik Christiansen.

Anonymous poster hash: 21de5...662

Da lurer jeg på hvorfor det var Lavrans Solli det var en reportasje på i nyhetene igår angående at han hadde blitt norgesmester på 200 meter rygg. Kometen din ble ikke nevnt i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 495e0...494

Skrevet

Hvis DU ikke er i svømmemiljø, så aner du nok ikke hvem han er. Denne unggutten er blandt europas beste nå og er på landslaget!!

Og du kan jo også lese om comebacken Sveree Ness som virkelig har prestert igjen, etter at han fant Dale Oen død på rommet i Flagstaff!

Skrevet

Hvem er dette?

Norges beste svømmer.

Norges beste svømmer akkurat nå er vel strengt talt kometen Henrik Christiansen.

Da lurer jeg på hvorfor det var Lavrans Solli det var en reportasje på i nyhetene igår angående at han hadde blitt norgesmester på 200 meter rygg. Kometen din ble ikke nevnt i det hele tatt!

"Svømming" er jo ganske mye mer enn 200 meter rygg da.

Skrevet

Hvem er dette?Anonymous poster hash: 46baa...489

Norges beste svømmer.Anonymous poster hash: 82dd9...937

Norges beste svømmer akkurat nå er vel strengt talt kometen Henrik Christiansen. Anonymous poster hash: 21de5...662

Da lurer jeg på hvorfor det var Lavrans Solli det var en reportasje på i nyhetene igår angående at han hadde blitt norgesmester på 200 meter rygg. Kometen din ble ikke nevnt i det hele tatt!Anonymous poster hash: 495e0...494

Du har ikke følt med nyhetene og avisene i det siste, har du vel? ;-)

Anonymous poster hash: 19b52...8e9

Skrevet

Hvem er dette?Anonymous poster hash: 46baa...489

Norges beste svømmer.Anonymous poster hash: 82dd9...937

Norges beste svømmer akkurat nå er vel strengt talt kometen Henrik Christiansen. Anonymous poster hash: 21de5...662

Da lurer jeg på hvorfor det var Lavrans Solli det var en reportasje på i nyhetene igår angående at han hadde blitt norgesmester på 200 meter rygg. Kometen din ble ikke nevnt i det hele tatt!Anonymous poster hash: 495e0...494

Det var forresten en reportasje om han i tv2 for 2-3 dager siden hvor han ble sammenlignet med Dale Oen....

Anonymous poster hash: 19b52...8e9

Skrevet

Dårlig journalistikk iallefall. Han kan ikke sammenliknes med Dale Oen. Verken i oppførsel, væremåte eller prestasjoner!

Skrevet

Synes dette er å synke ganske lavt, svømmefrua/Anja Johnsen prøver -virkelig prøver å da han/de til å bli ettertraktet... Skape blest... For min del hadde jeg ikke hørt om verken henne eller han før hun begynte å hinte om segselv her inne. Det er ganske lett gjennomskuelig ja. Det er litt sånn at hun tror at det er de mor verden og at verden dreier seg om de. Ofrer ikke bloggen hennes eller team Solli ett klikk. Håper hun en dag kan se tilbake å reflektere over hvordan hun framstår.

Eg ting jeg ikke skjønner. Du sier du ikke har hørt om henne før her inne, og at du samtidig ikke ofrer bloggen eller team Solli ett eneste klikk. Så hvordan kan du da sette deg til doms over henne og hvordan kan du mene at du ikke liker henne? Dine uttalelser må i såfall ha det tynneste grunnlaget jeg har opplevd.

Anonymous poster hash: df1fe...2ba

Skrevet

Hvem er dette?

Norges beste svømmer.

"Svømming" er jo ganske mye mer enn 200 meter rygg da.
Det stemmer, men leser man overskriften så et det ikke svømming generelt, men 200 meter rygg som HI omtaler.

Skrevet

Jeg synes hun virker ekkel jeg også. Det er så rart, for det er sjelden jeg tenker slik om andre mennesker :o

Anonymous poster hash: 7c194...7f6

Skrevet

Er dere helt blåste?? Hvem er det som snakker slik om andre mennesker?!

Fy faen, unnskyld språket, skam dere! Voksne mennnesker!!

Skrevet

Kjenner ikke noe til svømmemiljøet, men det kan umulig være særlig godt når folk der drar skittentøyvasken sin ut på et slikt forum som dette. For dere som hetser dette paret må kjenne dem og ha noe personlig imot dem. Jeg og ble så nysgjerrig nemlig at jeg måtte gå inn på bloggen til frua. Men det er ikke noe der som kan forklare hetsinga nemlig.

Skrevet

Hvis DU ikke er i svømmemiljø, så aner du nok ikke hvem han er. Denne unggutten er blandt europas beste nå og er på landslaget!!

Og du kan jo også lese om comebacken Sveree Ness som virkelig har prestert igjen, etter at han fant Dale Oen død på rommet i Flagstaff!

Han er ikke på landslaget, han er i utfordrergruppen. Landslaget i Norge for seniorer består av hele 2 personer, det sier litt om nivået. 

http://www.svomming.no/index.php?menuid=255&expand=26,255

Skrevet

Han er ikke på landslaget, han er i utfordrergruppen. Landslaget i Norge for seniorer består av hele 2 personer, det sier litt om nivået. 

http://www.svomming.no/index.php?menuid=255&expand=26,255

Står vitterlig at han er i elitegruppen med Cecilie Johannensen denne Henrik!!

Anonymous poster hash: c13a6...a3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...