Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Vi har fått et "byggevarsel" nå, rekomandert brev som ligger på postkontoret. Men, pga ulik ferie er mannen og barna borte nå, og siden mannen sitt navn også står på konvolutten får ikke jeg hentet det ut. Hva skjer hvis vi ikke rekker å hente det? Er det noen steder jeg kan få vite hva det dreier seg om? Står ingen avsender, bortsett fra byggesøknad på hentelappen. Anonymous poster hash: 0187b...3cd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Da ringer du kommunen og spør - så kan de se om det er noen sak der. Det er det ikke nødvendigvis. Du kan også høre med dine naboer om de kjenner til noe. Jeg ville også hørt med kommunen om dette, og Evt varslet at pga at dette er ferie så har du ikke fått hentet ut varslet og må få utsettelse til en gitt dato. Anonymous poster hash: ca4f6...640
Tipp topp Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Da ringer du postkontoret og gir beskjed om at mannen ikke får hentet det innen fristen og hører om det er mulig at de holder på det litt lenger.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Så teit å sende det ut i ferien. Det er jo klagefrister på byggesaker, kanskje de spekulerer i å sende ut midt i ferien for å minske sjansen på innsigelser? Anonymous poster hash: b623f...1f9
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Står ditt navn også på brevet? Vi fikk et rekommandert brev for noen uker siden og det hentet jeg ut alene selv om mannens navn også stod på Anonymous poster hash: 5725a...0dd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Begge navnene står på, men fikk ikke hentet det da hans navn også står på. Ja, veldig teit å sende det ut midt i fellesferien. Har forhørt meg litt og vet hvem det kommer fra, men de er også på ferie. Skal ringe kommunen i morgen å høre. Kan få det ut med fullmakt og kopi av mannens leg. Takk for svar Anonymous poster hash: 0187b...3cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå