Gå til innhold

Dere som har hatt all inclusive på sydentur!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barna deres begrensninger hvie msnge is de får hente seg i løpet av dagen?

Ser bare på yngstemann på 6 år som sikkert kunne spist 10 is pr dag.... Jeg har sagt de kan ta seg 2 is pr dag (i tillegg kommer jo dessert etc etter muddag)

Førstedagen spiste han så mange is st han ikke orket mat, derfor satt inn begrensning

Anonymous poster hash: 8aa42...91a

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Ikke hatt samme problemstilling, men sikkert lurt å gjøre.

Skrevet

Min fikk spise så mange han ville. 10 år. Men ikke rett før middag da

Anonymous poster hash: e84b4...2bd

Skrevet

mine er så glad i å bade, så de fikk så mange de ville ha. tror det var 2-3 pr dag. maks 4

Skrevet

Her er regelen én is per dag og noe fruktbasert på den andre desserten. Men gutten er egentlog veldig enkel i matveien, det har ikke vært de store diskusjonene rundt akkurat det temaet.

Anonymous poster hash: d8911...393

Skrevet

Her er regelen én is per dag og noe fruktbasert på den andre desserten. Men gutten er egentlog veldig enkel i matveien, det har ikke vært de store diskusjonene rundt akkurat det temaet.

Én is pr dag på ferie? Hørtes kjipt ut...!

Anonymous poster hash: 83c00...e7e

Skrevet

Barna mine er ikke så opptatt av is så det har gått greit, men hadde de stappet i seg 8-10 is hver dag hadde jeg sagt stopp.

Skrevet

De fikk en is etter hvert måltid.

Skrevet

Her er regelen én is per dag og noe fruktbasert på den andre desserten. Men gutten er egentlog veldig enkel i matveien, det har ikke vært de store diskusjonene rundt akkurat det temaet.Anonymous poster hash: d8911...393

Én is pr dag på ferie? Hørtes kjipt ut...!Anonymous poster hash: 83c00...e7e

Finnes mye annet å kose seg med, så det har egentlig ikke vært tema mellom meg og gutten siste gang var på all-inclusive. På en typisk dag spiste han sjokoladecroissant til frokost, is til dessert etter lunsj, det var pannekaker med sjokoladepålegg til snacks, og han tok som regel frukt med sjokoladesaus til dessert til middag... Hotellet vi var på hadde ikke is-servering utenom måltidene, og restauranten hadde så variert utvalg av mat at han ønsket å prøve nye ting.

Skrevet

De to gangene vi har hatt all inclusive har isen som var inkludert vært ganske kjip, så det var ikke en problemstilling, ungene ville ikke ha den. Vi måtte kjøpe annen is (en per dag). 

Anonymous poster hash: 022cf...bb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...