Gå til innhold

Blir det tredje verdenskrig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere konfliktene eskalerer? Det er jo krig over hele linja nå føler jeg..

 

Anonymous poster hash: 45729...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det.



Anonymous poster hash: b20eb...627
Skrevet

Håper de klarer å stanse det før det skjer. Mye skummelt nå da, terror i Ukraina hvor mulig Russland står bak? Nordmenn i Syria for å utføre terror.. Skremmende.

 

Anonymous poster hash: 45729...b25

Skrevet

Vil ikke si du er særlig oppdatert på utenrikspolitikk om du synes det er "krig over hele linja" nå. Det er langt større og mer alvorlige konflikter som til stadighet pågår. Situasjonen i Ukraina har ikke forverret seg over natten selvom et sivilitfly ble skutt ned. 

Nei, det vi ser i VG i dag (fly og Gaza) er ikke opptakten til en ny verdenskrig. 



Anonymous poster hash: 05ae0...79b
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.



Anonymous poster hash: 03b45...ef8
Skrevet

 

Vil ikke si du er særlig oppdatert på utenrikspolitikk om du synes det er "krig over hele linja" nå. Det er langt større og mer alvorlige konflikter som til stadighet pågår. Situasjonen i Ukraina har ikke forverret seg over natten selvom et sivilitfly ble skutt ned.

Nei, det vi ser i VG i dag (fly og Gaza) er ikke opptakten til en ny verdenskrig.

 

Anonymous poster hash: 05ae0...79b

jeg er ikke helt oppdatert nei, det innrømmer jeg :-) men "over hele linja" var satt på spissen, skulle formulert meg bedre :-) men dersom Nato blir innblandet så blir det jo straks verre?

 

Anonymous poster hash: 45729...b25

Skrevet

Nei, eg er så kynisk av meg at eg tenker at stormaktene ikkje involverar seg i krigar der leiarane deira ikkje har noko å vinne, det vere seg naturressursar, makt eller popularitet. Og akkurat no er folk lei av krig, det er nok difor vi lar det lidande folket i Syria seile sin eigen sjø. Kan ikkje tru det vil bli utvist meir medkjensle for stakkarane på Gaza, eller Ukraina for den del. Det nok til å forbli lokale og regionale konflikter med store sivile tap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...