cecilies mamma Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 hvordan tilbereder dere torsk? jeg bruker vanligvis å la fisken trekke i lettsaltet vann og servere sammen med poteter, gullerøtter og hvitsaus. men regner med det er mange andre gode oppskrifter der ute
kråkemamma Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Steke i panna, ovnstekte grønnsaker og fullkornsris til. Bake i ovnen med pesto og soltørka tomater på. Ovnstekte småpoteter og grønnsaker til. Bruker ofte stekt purreløk i smeltet smør som saus. Godt med en blanding av purre og rødløk også, Eller en saus eller rømme til. Bake i ovnen med grønnsaker i form og en god saus over. Panert torsk stekt i panna, reven gulrot, kokte poteter og purreløksmør. Strimler du fisken før panering blir det fiskepinner:) Trekke i kjele, kokt gulrot og potet med flatbrød og smør.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Middagshjelp? Anonymous poster hash: 3d919...b19
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Som regel koker jeg den og serverer med sandefjordsmør og råkost, ungene elsker revet gulrot og revet eple med sitronssaft på. Men det hender jeg steker den om jeg har faste fine torskefileter, stekt torsk er kjempegodt. Eller vi tar den på grillen, da pakker jeg fiskebitene inn i folie sammen med små grønnsaksbiter og en dæsj smør, salt og pepper). Servert med kokte nypoteter er det helt nydelig Anonymous poster hash: bccb6...4f4
cecilies mamma Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2014 tusen takk for svar mye godt jeg må prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå