Gå til innhold

Livet er herlig <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke du det? Solen skinner, det er meldt sommervær fremover og jeg sitter og koser meg med plommer :)

Anonymous poster hash: 596ab...a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo livet er herlig :)

Jeg har siste dag på jobb før 3 uker velfortjent sommerferie! Hurra :)

Anonymous poster hash: 323cc...316
Skrevet

Jo livet er herlig :) Jeg har siste dag på jobb før 3 uker velfortjent sommerferie! Hurra :)Anonymous poster hash: 323cc...316

Da er du heldi med været da, hehe...

Anonymous poster hash: 91a7e...656

Skrevet

Ja... Helt fantastisk... Sånn bortsett fra at livet suger atm, men ellers, helt strålende.

Anonymous poster hash: e1de4...355

Skrevet

Har norske plommer kommet i butikken?? Jeg eeeelsker plommer, men bare de norske :)

Enig i at det er fantastisk med sommeren vi har nå :D

Livet ellers er egentlig ikke i nærheten av å være herlig, men nå er jeg i hvert fall der at jeg begynner å få igjen troen på at det kan bli herlig igjen. Det er målet mitt å jobbe med det kommende året :)

Og noe av "jobbingen" er nettopp å sette ordentlig pris på den fantastiske sommeren :)

Anonymous poster hash: 915f5...4e4
Skrevet

Livet er herlig!! Plukke bringebær og blåbær, fange sommerfugler, hoppe på trampoline, spise deilig natcpå verandaen... Elsker norsk sommer!!

Skrevet

Livet er herlig... Ungene er på overnatting så jeg harsovet lenge, mannen er på jobb og jeg ligger på terrassen med en iskald cola.

Når unger og mann kommer hjem skal vi i båten og stå på vannski. Deilig med ferie.

Anonymous poster hash: 3aa3c...d40

Skrevet

Livet er nydelig, vi må være så takknemlige for at vi er så heldige å få bo et et så godt land.

Anonymous poster hash: f3932...387

Skrevet

Nei jeg har fibromyalgi, blir mye værre om sommeren, og barna er hjemme og maser i 3 uker. Gleder meg til sommeren er over, barna i barnehagen og jeg under dynen alene igjen

Anonymous poster hash: 3c917...02b

Gjest Pusikatt
Skrevet

Nei jeg har fibromyalgi, blir mye værre om sommeren, og barna er hjemme og maser i 3 uker. Gleder meg til sommeren er over, barna i barnehagen og jeg under dynen alene igjen

Huff, det hørtes ikke bra ut. Har en venninne som også plages veldig med samme sykdommen. Hun blir sliten av fridager når alle er hjemme og "rundt" henne.  Håper du får en god sommer likevel, og finner små lyspunkter i hverdagen, klem.

Skrevet

Livet ER herlig!!

Men det skjer så mye forferdelig at det er vanskelig å nyte det.

Tenk så mange som mister livet hver dag. Tenk alle menneskene på flyet igår trodde der var hvilken som helst dag..

Slik vi tenker nå.. Man vet aldri hva som kan skje!

Og alle de stakars ofrene i Gaza.. En baby på 4 mnd blant de drepte. Helt forferdelig!!

Vi må virkelig nyte dagene, sette pris på det positive vi har og ha fokus på det som er viktig i livet!

Hvem vet hva som skjer om en halvtime...

Skrevet

Huff, det hørtes ikke bra ut. Har en venninne som også plages veldig med samme sykdommen. Hun blir sliten av fridager når alle er hjemme og "rundt" henne. Håper du får en god sommer likevel, og finner små lyspunkter i hverdagen, klem.

Takk for ett snilt svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...