Gå til innhold

Innvandrere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ æ fødd her i Kristiansand

her vi alle æ flade i haue.

;-)

Anonymous poster hash: 76c10...607

Å ædde meddæ di padde??

Æ au æ fødd i Kristiansand men har ikkØ flatt bagghauø!:D

Æ kanke si æ liår det noe.

Har i grunnen ikke lagt merke til flate bakhodet på palmekysten, men så siår denne fine sørlandsvisa.

Hadde så lenge!

Anonymous poster hash: 76c10...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forekommer nok like mye hos østeuropeere og afrikanere som IKKE har innvandret til Norge, men bor i sine egne land...

(Jmf overskriften) ;-)

Skrevet

Forskjellige etnisiteter har forskjellig fasong på hodeskallene. Asiater har ofte også flate bakhoder

Anonymous poster hash: 05eea...14c

Feil. Det er fordi de lar barna ligge for lenge, i Asia, spesielt.. Det er snakk om kultur.Ingen blir født med flatt bakhodet.

Anonymous poster hash: 68f3a...7b1

Det er et faktum at forskjellige etnisiteter har forskjellig fasong på hodeskallen, bare Google det. så en dokumentar på NRK om hvordan de så forskjell på samiske og norske skjeletter fra vikingtiden, forskjellige hodeskallfasonger.

Anonymous poster hash: 05eea...14c

Kom gjerne med kilder. Jeg fant ingenting.

Anonymous poster hash: 68f3a...7b1

Da må du være ytterst dårlig til å google... Det er velkjent. 

http://anthropology.si.edu/writteninbone/comic/activity/pdf/Identify_ancestry.pdf

Anonymous poster hash: 089f1...4be

Skrevet

Det kan nok fort være noe i det du sier Hi. Helt uavhengig om de har kommet seg til Norge eller ikke mener jeg.

For å være fryktelig nærsynt, så ser jeg iallefall at det stemmer med min egen omkrets. Ett av barna mine lå mye på rygg eller vippestol og betraktet verden - flat i hodet. Det andre barnet likte ikke å ligge på ryggen - hadde kolikk og ble vært mye. Rundt hode.. Min mann - hadde kraftig kolikk og lå ikke på rygg et sekund da han var baby - kulerundt hode, selv om foreldrene hans er ganske flathodet. 

Anonymous poster hash: a45d0...04d
Skrevet

Dette forekommer nok like mye hos østeuropeere og afrikanere som IKKE har innvandret til Norge, men bor i sine egne land...

(Jmf overskriften) ;-)

Joda😊 bare det at jeg kun kan uttale meg angående innvandrerne da jeg ikke har reist til deres land og sett hvordan det er der.

Anonymous poster hash: b51ae...786

Skrevet

(Jmf overskriften) ;-)

Joda😊 bare det at jeg kun kan uttale meg angående innvandrerne da jeg ikke har reist til deres land og sett hvordan det er der.

Når jeg ser at smilefjeset ble borte, virker svaret ganske surmaga :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...