Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Føler jeg må tenke på mamma hele tiden når jeg skal noe om dagene.for plutselig sender hun mld eller ringer og da får jeg dårlig samvittighet for ikke å ha spurt henne. Hvor ofte ser foreldrene deres barnebarna og dere ? Er en eller to ganger i uken for lite ? Anonymous poster hash: a6929...bf9
☆☆☆ Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 1-4 gongar i mnd, svigers 1-3 gongar i veka. Kva som er passe er individuelt.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Med svigers så blir det noen ganger i året. De bor MANGE mil unna og kommer aldri til oss. Vi må komme dit. Men med mine familie så ses vi flere ganger i uken. Vi har et tett forhold. Faktisk folk som har reagert på at vi er så ofte samlet. Spiser middager sammen, handler sammen osv. MEN prøver å passe på at vi får tid fra hverandre også. Vi stille opp for hverandre når det er noe og liker ikke at noen skal sitte alene. Anonymous poster hash: fd96c...8ba
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Mine foreldre bor fem timer unna. Jeg reiser hjem ca tre ganger i året og de kommer her ca tre ganger. Vi snakker en gang i uka og de følger godt opp våre tre barn. Svigermor bor ti minutter unna og driter i barnebarna. Hun ser de vel maks ti minutter i året. Tragisk. Anonymous poster hash: fc098...2fb
me_87 Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 5-6 ganger i måneden kanskje.. Dagene går så fort på vanlige hverdager,men ser de nok oftere nå når sønnen min har 3 ukers ferie fra barnehagen.
Modesty Blaise. Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 2-3 ganger i mnd er vel det vi ser mammaen min. Pappa ser jeg minst mulig til.... Og svigerforeldrene ca 6-8 ganger i året, men de bor 50 mil unna så det er kanskje ikke så rart Har ikke noe behov for å se noen av de noe mer heller
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Foreldrene mine bor to timer unna, men vi treffer dem ca en gang i måneden. Hans foreldre bor 15 min unna, og de treffer vi flere ganger i uka, vi blir ofte invitert dit på middag, eller vi inviterer dem. Eller vi bare møtes på kafé med ungene på lørdagene, el.l. Liker godt at vi treffes så ofte, når mine foreldre bor et lite stykke unna. Men til deg, ts, så tenker jeg at dette er helt individuelt. Det er ikke rett at du skal ha dårlig samvittighet for mammaen din. Har du spurt henne om hun føler at dere treffes for lite? Kanskje det ville være godt for deg å spurt henne om det og snakka om det? Si at du ofte har dårlig samvittighet for henne. Anonymous poster hash: 32316...858
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Mamma ser jeg nesten daglig, svigermor ca 2 ganger i uken. Ikke timesvis, det hadde blitt slitsomt. Stikker innom i døren, går en liten tur, handler litt sammen eller spiser sammen. Anonymous poster hash: 1aed4...2ff
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Mine foreldre bor ca 3 timer unna oss. De ser vi kanskje 5-6 ganger i året. Er stor sett sammen i jula samt ungene er der alene på ferie en uke hver sommer. De snakker med ugnene på Facetime ca en gang i uka. Svigermor bor 10 minutter unna. Hun vil helst være her hos oss hele tiden, noe som er litt slitsomt. Hun er ei sprek dame og er utrolig flink med barnebarna. Men hun er også en sånn som man typisk får litt dårlig samvittighet for hvis man gjør noe hvor hun ikke er invitert. Hun er iallefall utrolig flikt til å påpeke hver gang vi finner på noe og ikke inviterer henne med oss..... Hun er desverre pensjonst med altfor lite nettverk og egeninteresser. Anonymous poster hash: 4d563...e24
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Jeg og mamma jobber sammen, så henne ser jeg stort sett hver dag. Hun ser barnebarna sammen med pappa ca en gang i uken. Svigers bor rett nedi gata. De ser vi noen ganger hver dag og noen ganger en gang annenhver uke. Spørs hva vi skal i hverdagen. Foreldrene mine kommer oftest hit, vi er oftest hos svigers, men dit går også barna alene. Anonymous poster hash: ded90...e6a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Svigermor og svigerfar bor noen hundre meter borte i gata, de møter vi 1-2 ganger i uken. Min mamma bor 10 min unna i bil og henne ser vi kanskje 1 gang i måneden. Hun er av typen som aldri kommer på besøk og aldri ringer, all initiativ er enveis og vi sees bare de gangene jeg tar kontakt og inviterer meg selv og ungene dit en tur. Siden det aldri er noen interesse å spore derfra blir det ikke så altfor ofte jeg gidder ta kontakt heller... Anonymous poster hash: 2cadf...21d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Med svigers så blir det noen ganger i året. De bor MANGE mil unna og kommer aldri til oss. Vi må komme dit. Men med mine familie så ses vi flere ganger i uken. Vi har et tett forhold. Faktisk folk som har reagert på at vi er så ofte samlet. Spiser middager sammen, handler sammen osv. MEN prøver å passe på at vi får tid fra hverandre også. Vi stille opp for hverandre når det er noe og liker ikke at noen skal sitte alene. Anonymous poster hash: fd96c...8ba Akkurat sånn er det her også. Men det å være så mye sammen forutsetter jo at alle parter trives med det, det er ikke noe man skal føle at man "må". Også er vi ganske få da, ingen av mine søsken har barn, og jeg har bare ett. Hadde alle hatt partner og flere barn, så hadde det nok blitt slitsomt å være så mye sammen som vi er nå. Anonymous poster hash: 62af7...03c
skinnfilla Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Jeg jobber sammen med mamma ,så vi sees ofte. Hun ser ungene ca 1 gang i uka Er hos min far og kone en gang i mnd ca , kanskje 2? Svigers er innom støtt og stadig ,så vi omgåes mye
Love_animals Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Mine foreldre bor 15 min unna, og vi besøker dem så ofte vi kan. Veldig sjeldent de kommer på besøk til oss, kanskje en gang i måneden eller sjeldnere. Litt trist men jeg har mitt liv og min familie så det tar det opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå