Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Bestemt meg for å slutte å amme. Jenta har passert året, så nå har jeg lyst å få litt søvn etter gammelt. Har bare ammet 2-3 ganger om dagen, dvs den ene gangen har vert mellom kl 04 og 05 om natten. Nærmer seg snart to døgn siden siste amming, så nå har jeg skikkelig spreng på ene brystet, har bare lyst å legge ho til, men vet jeg må stå imot. Må jeg bare la det gå over av seg selv? Anonymous poster hash: 4b619...c1f
Chl85 Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Bestemt meg for å slutte å amme. Jenta har passert året, så nå har jeg lyst å få litt søvn etter gammelt. Har bare ammet 2-3 ganger om dagen, dvs den ene gangen har vert mellom kl 04 og 05 om natten. Nærmer seg snart to døgn siden siste amming, så nå har jeg skikkelig spreng på ene brystet, har bare lyst å legge ho til, men vet jeg må stå imot. Må jeg bare la det gå over av seg selv? Anonymous poster hash: 4b619...c1f Du må vel håndmelke den verste sprengen, ellers kan du få betennelse og tette melkeganger. Ha på deg et stramt skjerf eller bh som gir litt press på puppene. Du bør ikke stanse tvert uten å få vekk det verste sprenget.. Da kan du få infeksjoner. Da blir det gradvis borte. Tok meg halvannen uke. Hvis ikke det hjelper kontakter du legen å får en pille som stanser produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå