Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Beklager hvis dette blir litt rotete. Har et barn som er 2,5 år, og venter barn et barn i september. Hun på 2,5 sover på dagen enda, og jeg tror det kommer til å fortsette en stund til (alltid hatt godt sovehjerte). Eldste virker ikke helt klar for å slutte med vogn enda heller. Jeg ønsker derfor en søskenvogn hvor begge kan sove, med mulighet for bagdel til minste. Er samtidig usikker på hvor mye denne vogna vil brukes, men det blir mest sannsynlig til og hjem fra barnehage og på ferier, så håper i en litt rimelig prisklasse. I tillegg mangler jeg dypvogn til minste, og jeg vil helst ikke gå rundt med en dobbelvogn med tomt sete mens eldste er i barnehagen. I dag har vi en emmaljunga som barnehagevogn til eldste, men den har levd livet sitt når hun er ferdig. Også har vi en babyjogger city elite hjemme. Minste kommer også til å trenge barnehagevogn når den tid kommer. Så...Hvordan løser jeg vognsituasjonen på best mulig måte? Setter stor pris på tips:) Anonymous poster hash: cef95...b4f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Har du sett på Bugaboo Donkey? Den kan slås sammen til enkeltvogn. Den er dyr, men finnes noen brukte på finn. Skal snart legge ut en for salg jeg også. Anonymous poster hash: 71726...b0a
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Babyjoggeren får du jo kjøpt bag til, også kjøper du en søskenvogn i tillegg. Problem solved! Jeg har en tfk søskenvogn. Den er veldig grei og god å trille med. Den kan du også kjøpe en bag til
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Har du sett på Bugaboo Donkey? Den kan slås sammen til enkeltvogn. Den er dyr, men finnes noen brukte på finn. Skal snart legge ut en for salg jeg også. Anonymous poster hash: 71726...b0a Hvor bor du? Jeg ønsker men en bugaboo donkey! Anonymous poster hash: 0e851...416
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Phil & teds vognene er ganske supre søskenvogner. Fungerer supert som enkeltvis og. Anonymous poster hash: 0675a...cb0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har Bugaboo Donkey😉 Noen annen søskenvogn var helt uaktuelt etter å ha sett på den! Dyr -ja, verdt pengene - ja.l Anonymous poster hash: 0a2b3...6a6
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Hva med stokke crusi og søsknene http://www.babyshop.no/test-av-stokke-crusi Jeg er bare ikke fan av sånne breie vogner Anonymous poster hash: 0675a...cb0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Har du sett på Bugaboo Donkey? Den kan slås sammen til enkeltvogn. Den er dyr, men finnes noen brukte på finn. Skal snart legge ut en for salg jeg også. Anonymous poster hash: 71726...b0a Hvor bor du? Jeg ønsker men en bugaboo donkey! Anonymous poster hash: 0e851...416 Ca 35 min sør for Oslo. Anonymous poster hash: 71726...b0a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Min eldste var 2 år og 3 mnd da lillebror kom. Vi tenkte som deg når det gjelder hvor mye eldste trengte vogn, men vi klarte oss uten søskenvogn. Vi hadde to vogner bumbleride indie til eldste og så fikk vi en Simovogn av en venninne. Brukte begge vognene når vi var to voksne, var jeg alene med dem festet jeg søskenbrett på Simo. Da mini var 5 mnd trengte vi ikke bag lenger. Bruker stort sett bare bumbleride indie til begge. Storebror kan sitte på fotbrettet på den, hvis han trenger pause og jeg får derfor begge to på en vogn. Storebror har behov for mindre og mindre vogn. Han er nå 3 år. Anonymous poster hash: 89673...e51
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Har du sett på Bugaboo Donkey? Den kan slås sammen til enkeltvogn. Den er dyr, men finnes noen brukte på finn. Skal snart legge ut en for salg jeg også. Anonymous poster hash: 71726...b0a Hvor bor du? Jeg ønsker men en bugaboo donkey! Anonymous poster hash: 0e851...416 Ca 35 min sør for Oslo. Anonymous poster hash: 71726...b0a Jeg bor 1,5 time sør for Oslo. Hvor mye tenker du å selge den for? Er det full liggestilling på den? Og hvor brei blir den med to? Anonymous poster hash: cef95...b4f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Har du sett på Bugaboo Donkey? Den kan slås sammen til enkeltvogn. Den er dyr, men finnes noen brukte på finn. Skal snart legge ut en for salg jeg også. Anonymous poster hash: 71726...b0a Hvor bor du? Jeg ønsker men en bugaboo donkey! Anonymous poster hash: 0e851...416 Ca 35 min sør for Oslo. Anonymous poster hash: 71726...b0a Jeg bor 1,5 time sør for Oslo. Hvor mye tenker du å selge den for? Er det full liggestilling på den? Og hvor brei blir den med to? Anonymous poster hash: cef95...b4f Det er full liggestilling, ja. Tror den blir ca 75 cm bred. Det er en av de smaleste tvillingvognene. Har ikke kommet så langt i salgsprosessen ennå, så vet ikke helt ang. pris. Jeg har brukt den til tvillinger, så har to babybager også. Vil i utgangspunktet selge alt samlet. Den kostet 15000 kr ny. Anonymous poster hash: 71726...b0a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Min var 23 mnd (nesten to år da ;-) ) når lille ble født, og jeg kjøpte 2ME LA søskenvogn, til 4-5000kr. Den er helt OK, men skrangler litt. Lett å legge sammen og kommer seg gjennom vanlige dører. Sittedelene er vendbare, men bagen kan du forståelig nok ikke snu fra deg. Så, helt grei vogn for noen måneder. Kommer seg fram i skogen og på stranda. Svingbare hjul. Har brukt den mye da jeg er hjemme med begge to fram til august. Meeen... Drømmen hadde vært Bumbleride Indie twin, Emmaljunga Viking dobbel eller Bugaboo Donkey :-p Anonymous poster hash: 24fea...045
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Min var 23 mnd (nesten to år da ;-) ) når lille ble født, og jeg kjøpte 2ME LA søskenvogn, til 4-5000kr. Den er helt OK, men skrangler litt. Lett å legge sammen og kommer seg gjennom vanlige dører. Sittedelene er vendbare, men bagen kan du forståelig nok ikke snu fra deg. Så, helt grei vogn for noen måneder. Kommer seg fram i skogen og på stranda. Svingbare hjul. Har brukt den mye da jeg er hjemme med begge to fram til august. Meeen... Drømmen hadde vært Bumbleride Indie twin, Emmaljunga Viking dobbel eller Bugaboo Donkey :-p Anonymous poster hash: 24fea...045 Har foressten også sett på Babyjogger søskenvogn (kan brukes som singelvogn uten at det ser "rart" ut) og GT Safari søskenvogn (trehjuling). Anonymous poster hash: 24fea...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå