Gå til innhold

Jeg er gravid - i sjokk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ønsket dette lenge, og endelig var mannen klar for prøving. Vært gjennom 6 pp. Er 14 uker på vei og var på ultralyd i dag. Vært mye kvalm og sliten, har også lagt på meg 3-4 kg. Helt normalt. Hos jordmor i dag fikk vi beskjed om at det er tre (!) i magen. Jeg er i sjokk, glad og litt tom inni meg fordi det er uvirkelig! Min første graviditet og sikkert siste... Og tenk hvor stor jeg kommer til å bli! Hjelp. Redd, spent, glad og målløs. Har i grunn sett mest inn i veggen i dag med tomt blikk! Kun jeg og samboer vet at vi har prøvd, og at vi er gravide. Og ikke minst at det er tre!!! Skal bli moro å se reaksjonen til folk. Skulle filmet vår reaksjon også! Lo og gråt om hverandre. Neste ultralyd blir om tre uker, så blir det satt opp videre! Blir visst mye oppfølging 😊

Anonymous poster hash: af901...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi. Gratulerer så mye! Godt jobba ;)

Skrevet

Trippel hipp hurra :)

Gratulerer så masse, hadde vært megasjokket jeg også :-)

Anonymous poster hash: 13aa7...4dc

Gjest Ovidia
Skrevet

Gratulerer! Skjønner godt at dere er i sjokk. 

Skrevet

Ojsann! 3 stk på den helt naturlige måten?

Det kaller jeg en god times jobb. ;)

Skrevet

Oj, snakker om å gjøre det ordentlig når man først får det til ;)

Gratulerer! :)

Ta vare på deg selv <3

Anonymous poster hash: 043f6...48b
Skrevet

Lykke til!! Virkelig spennende :)!

Skrevet

Ojoj! Gratulerer!

Skjønner at det er et sjokk da. Har trillinger i slekta, svangerskapet gikk helt fint, mor og barn fikk veldig god oppfølging, og bra med hjelp fra kommunen etter at barne var født. 3 fine gutter :)

Lykke til ;)

Anonymous poster hash: 05930...02f

Skrevet

Jøyemeg! Så gøy!

Kan godt tenke at du har stirret litt tomt i veggen i dag, men tenk for en gave dere får ❤️

Gratulerer og lykke til.

Skrevet

Dette går helt bra, bare dere får komt dere over det verste sjokket. Fetteren min og kona fikk trillinger for noen år tilbake. De hadde tre barn fra før, og hadde IKKE planlagt å få noen flere, siden de begge var rundt 40...har gått helt fint med alle sammen. :)

Gratulerer så mye med det fantastiske mirakelet ditt HI!

Anonymous poster hash: 9346d...26b

Skrevet

Dette går helt bra, bare dere får komt dere over det verste sjokket. Fetteren min og kona fikk trillinger for noen år tilbake. De hadde tre barn fra før, og hadde IKKE planlagt å få noen flere, siden de begge var rundt 40...har gått helt fint med alle sammen. :)

Gratulerer så mye med det fantastiske mirakelet ditt HI!

Var det de som var i et magasin,"gravid" el.?😊Glemmer ikke den historien...

Skrevet

Hmmm, det vet jeg faktisk ikke Mrs Smith. Kan jo hende?

Er uansett et mirakel å få trillinger, særlig uten "hjelp". Tror HI kommer til å bli en kjempestolt hønemor.

Skrevet

Oj, gratulere så uendelig mye! Alle gode ting er tre ;)

Selv har ei veninne av meg trillinger. Hun fødte 5 uker før tiden, men alt står bare bra til med alle sammen :) Hun hadde tett oppfølging, nesten hver uke fra uke 25 tror jeg det var. 
Da trillingene ble født fikk de hjelp ifra hjemmetjenesten ett par timer om dag i begynnelsen med mating, litt husrydding og andre nødvendige oppgaver. Vogn fikk dem i gave fra kommunen og de ble sponset med litt babyutstyr fra den lokale barnebutikken. 

Idag har trillingene det helt fint, går på skole og passer godt inn. Ikke noe som skiller dem ut, veloppdragne barn alle sammen :)

Dere har virkelig noe å se frem til, dere blir virkelig til å få liv i leiren :D
Masse lykke til, og gratulerer igjen! 

Anonymous poster hash: f437f...f65
Skrevet

Ja glemte jo helt og si gratulerer til Hi 😊 Går sikkert fint, men skjønner godt at du er sjokkert.

Skrevet

Hmmm, det vet jeg faktisk ikke Mrs Smith. Kan jo hende?

Er uansett et mirakel å få trillinger, særlig uten "hjelp". Tror HI kommer til å bli en kjempestolt hønemor.

Det var en i paret, mannen mener jeg og huske, som ville ha en til. Mamman var mer usikker, om de skulle orke 4. De hadde 3 fra før og fikk altså trillinger. 😊

Skrevet

Ojojoj trilling 😀

Tre ganger hurra og masse gratulere til dere.

Kan tenke meg dere er i sjokk akkurat nå ja, men det vil vel gå over.

Er det ikke noe trilling forum her inne, så kan du få litt tips og råd til hverdagen :)

Anonymous poster hash: 65734...df0

Skrevet

Så fantastisk ! Gratulerer så mye med 3 vidundere :)

Skrevet

Gratulerer.

Forstår sjokket. Hadde nok ikke klart å prate etter en slik beskjed.

Lykke til videre.

Anonymous poster hash: 2e0b7...d61

Skrevet

Gratulerer! Så fantastisk :-) Selv har jeg tvillinger, og ser bare fordeler. Færre svangerskap/fødsler og barna har fantastisk glede av hverandre. Dog har vi fått mange negative kommentarer fra bedrevitere, som stakkars dere, dere må ha det såå travelt osv :-)

Skrevet

Nesten så jeg fikk en tåre der gitt(hormonell much  :P ) He he.. Gratulerer !! Så fantastisk det er med 3! Dette blir jo bare super spennende. Ønsker deg og mannen lykke til  :tommelopp:

Skrevet

Gratulerer så mye! Blir nok en hektisk tid framover, men tenk så mye glede de vil få av hverandre, alltid ha noen å leke med.

Skrevet

Gratulerer :D så fantastisk!

Skrevet

Å kjære... Du er mange bekymringer i vente ja! Håper du klarer å holde de inne i magen så lenge som mulig. Premature barn er ikke noe å spøke med 😕 Men, går alt bra og alle overlever, så er det jo en stor velsignelse 😝

Anonymous poster hash: 97334...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...