Gå til innhold

Vil ha mer sex - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter begge to med litt lite sexlyst. Jeg fikk bivirkninger av p-stav og mistet totalt lysten en periode, og når jeg endelig fikk den litt tilbake etter å ha byttet prevansjonsmiddel hadde samboeren min blitt vant til litt mindre sex. Vi har ikke problemer, for begge har like lite/mye lyst på sex men jeg skulle ønske vi hadde oftere lyst begge to! Mer sex hadde vært bra for begge og spesielt med tanke på å bli gravid. Sex må jo til for å bli gravid, og selv om vi ikke prøver så har jeg tenkt på at det kan bli vanskelig om vi ikke jobber med å ha lyst oftere. Vi har sex i gjennomsnitt 1 gang i uken tenker jeg, kan gå lenge uten og så ha sex flere dager i strekk. Noen som har tips? Noen som har merket økt sexlyst etter å ha sluttet på evra p-plaster? Og noen som har ca. like lite/mye sex som har blitt lett gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke foresstille meg hvordan det er å ha lite lyst

Anonymous poster hash: 5e2d8...c77

Skrevet

Dvs at dere ikke tenner på hverandre, og dette i starten av et forhold? Uten barn?

Anonymous poster hash: ade0e...36c

Skrevet

Mitt beste tips er å bestemme seg og starte ;)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Jeg lever i et forhold som i starten hadde et aktivt sexliv. Så kom noen år med prøving, sexen dreide seg etterhvert om at det måtte være riktig tid, temperaturer og eggløsning. Så kom tiden med utredning og påfølgende tre IVF forsøk hvor jeg føler at Gud og hvermann har sett mitt mest private. Vi sliter derfor med et samme. Vi har over flere år hatt mindre og mindre sex, og selv om forholdet er på sitt sterkeste sliter vi med å få opp frekvensen.

Jeg på min side har bestemt meg for dager da jeg skal ha sex, feks på fredag, da skal det bli. Jeg har derfor bygget meg litt opp og følt på lysten. Sex avler for øvrig sex, slik at hvis man har litt sex jevnlig så vil man gjerne ha lyst på mer.

Jeg sier ikke at dette er løsningen, for vi har fortsatt lite sex (men nå skyldes det min graviditet og frykt for å miste/lite lyst/såre slimhinner/trøtthet osv. Men da har jeg iallefall gitt et tips, kanskje det hjelper :-)

Skrevet

Dvs at dere ikke tenner på hverandre, og dette i starten av et forhold? Uten barn?

Anonymous poster hash: ade0e...36c

Jeg tenner absolutt på samboeren min 😊 Ikke det som er problemet i det hele tatt. Elsker han mer for hver dag som går. Hverdagen med mye jobb, skole og andre ting som tar opp tiden kan innimellom gjøre det vanskelig. Men nå i ferien er det f.eks mer enn vanlig. Bortsett fra sexen kysset og tar vi mye på hverandre. Han tar så mye på meg innimellom at det nesten blir irriterende, men av en eller annen grunn har lysten dabbet litt av for begge og spesielt etter p-sprøyte! Blitt bedre etter at jeg begynte på plaster i stedet, men kan hende det hadde hjulpet å slutte helt? Vil ikke si at 5 år sammen er begynnelsen på et forhold. Og vi har det fint, han sier selv det er greit og avviser meg i ny og ned. Så det er likt begge veier, men skulle ønske jeg hadde mer lyst! Syns det er bra og ikke minst deilig med mye sex og nærhet.
Skrevet

Det med at sex avler sex gjelder kun hvis ønsket og behovet er likt for begge parter.

Anonymous poster hash: 853c4...34d

Skrevet

Det med at sex avler sex gjelder kun hvis ønsket og behovet er likt for begge parter.

Anonymous poster hash: 853c4...34d

Får se hva som skjer! 😊 Blir spennende å se når jeg slutter på prevansjon om det hjelper for meg om ikke annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...