Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Utrolig skuffet, jeg fikk invitasjon til en venninne som skal gifte seg snart. Og vi fylte ut invitasjonskortet og sendte det i posten, men hun har ikke fatt det enda og nar jeg snakket med henne i dag, sa sa hun at vi ikke er pa listen til middagen siden hun aldri fikk kortet tilbake med hva vi onsket oss til middag - SELV om vi sa fra at vi skulle komme og hun sa at hun har ogsa betalt alt for oss.. Men vi er hjertelig velkommen til kirken og dans etterpa Hvordan hadde dere tatt dette? Anonymous poster hash: 172ce...3c4
catchbaby Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Hadde blitt skuffa sånn som du er nå...synes det er veldig merkelig av venninna di. Hun burde jo bare ordna det. Men det er jo ikke stort du får gjort
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Hadde dere gitt gave da? HA Anonymous poster hash: 172ce...3c4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Dette er noe venninnen din burde tenke på da hun sendte ut invitasjonskort som man må sende i retur med svar på! Man vet jo aldri om posten kommer fram eller ei! Hun kunne i så tilfelle etterlyst svarkortet! Merkelig og dårlig gjort ja,hadde ikke giddet å delta i bryllupet da! Anonymous poster hash: 8661d...8ec
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Ja vurderer dette. utrolig skuffet. HI Anonymous poster hash: 172ce...3c4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Sa jo ogsa til henne at vi kom i bryllupet. Hi Anonymous poster hash: 172ce...3c4
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Tror faktisk jeg bare hadde blitt hjemme. Selv tok jeg (selvsagt) en sjekkrunde til de jeg ikke hadde hørt fra når fristen var gått ut. Noen hadde glemt det, og noen hadde trodd de hadde gitt beskjed. Gikk absolutt ikke utfra at intet svar = negativt svar.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 TO TING jeg reagerer pa : 1) Jeg har sagt til henne pa tlf at vi kommer, og hun var klar over dette. 2) Hun sier til meg pa melding at hun har betalt for maten men velger a ikke la oss komme pa middagen?? Wtf.. Anonymous poster hash: 172ce...3c4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Om hun ikke hadde fått svarkortet burde hun i det minste tatt kontakt for å spørre deg om dere kommer.. merkelig av henne. Anonymous poster hash: 0b53c...edc
Serepta Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Hadde ikke følt meg særlig velkommen i det bryllupet. Men hvordan fungerer det å sende tilbake et skjema om hva man vil spise? Trodde brudeparet bestemte maten jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Hun kan jo ikke være særlig interresert i at dere kommer da... utrolig sært, teit og barnslig! Anonymous poster hash: afb3a...540
☆☆☆ Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Hadde holdt meg heime, om ho ikkje kan løfte på telefonen ved manglande svar i posten tenker eg at ho ikkje bryr seg veldig.
Gjest Antarctica Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Tåpelig kvinnfolk. Når man får et muntlig svar bør det holde.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Det der hadde jeg ikke giddet å dukke opp i.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Hadde droppet gave også. Anonymous poster hash: 72a7f...fef
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Jeg hadde følt meg uønsket og droppet hele greia. Gaven også. Anonymous poster hash: 71d48...f6b
Vicky Pollard Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Hadde blitt dødelig fornærmet. Svarkort? Hvor 1960 er ikke dette da? Hva med tlf, sms, etc etc? Hadde ikke giddet å stille, men hadde gitt en liten ussel gave som lyste "takk skal du faen meg ha" og sendt det billigste minste gratulasjonskortet jeg fant... Fy faan dette var ræva greier. ...
Flettfrid og lilleprins Skrevet 18. juli 2014 #18 Skrevet 18. juli 2014 Hvorfor har hun betalt for en gjest hun tenker ikke kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå