Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Er han en alkoholiker? Anonymous poster hash: 58cd4...4ce
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Ikke usannsynlig.. Anonymous poster hash: f4b4b...001
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Nei, det er ikke et problem før det er et problem å la være
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Hvorfor drikker han? Klarer han å la være? Anonymous poster hash: 7e1e4...fa4
*Smiley* Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Hvis han drikke hver dag og blir full hver helg...Så ja ikke langt unna ihvertfall..
ms.Pond Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Hvis han har problemer med å ikke drikke alkohol en dag, så ja. Ellers nei, men vil likevel si at det er et lite fornuftig alkoholkonsum. Etter min mening.
ærlig talt Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Hvor mye drikker han hver dag da, utenom helgene? En øl eller et glass vin til dagen er vel ikke veldig bekymringsverdig, men sammen med fyll i helgene mener jeg det likner misbruk!
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Hver dag? Og fyll hver helg? Kall det hva du vil, men det må da gå nokså hardt ut over familielivet? Jeg faller av stolen om gubben tar en (1) øl på en fredag, så jeg er nok ikke den beste til å vurdere hvor grensa går, men jeg kan ikke for mitt bare liv tenke meg at et slikt konsum funker sammen med familieliv. Nope.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Foregår det kun når han har ferie, eller hele året?Jeg mener han har et alkoholproblem om han må drikke alkohol hver dag, med mindre det er kun de 2-3 ukene han har ferie på sommeren.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Klarer han å la vær en dag da? Om han ikke klarer å la være er han absolutt en misbruker.... Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som drakk seg full hver helg heller jeg altså, gjør han virkelig det, hver helg? Anonymous poster hash: bf1e6...161
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 1-3 øl i ukedagene, 6-10 øl fred og lørd. (Som regel) har begynt den siste mnd. Han skylder på det er godt å ta seg noen øl når han pusser opp, når drt er fint vær. (Vi har ikke ferie enda )... han er sjelden synlig beruset i helgene.. men når han først er fet kommer det gjerne frem hvor stress han synes livet er. Uttalelser som fuck my life og oppførsel som tilsier han ikke har det bra. Kan finne på å si at vi er ferdige i fylla. Dette tar på. Jeg reagerer veldig. Han kommer aldri til å ta det til srg om jeg nevner det mer. Bare se på det som mas... gjøre situasjonen verre. Hi Anonymous poster hash: 58cd4...4ce
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Dersom han må drikke litt hver dag har han et alkoholproblem. Hvor grensen går for alkoholiker er vel litt vanskelig å si, men da hadde det kanskje komt såpass ut av kontroll at han hadde blitt full av og til i ukedagene også.. Men vil tro en kan havne i den kategorien om man ikke facer problemet nå.. Vanskelig...håper det ordner seg! Det viktigste steget blir å få han til å innrømme at han muligens kan ha et problem... Anonymous poster hash: 5a68a...71d
3 i april Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Drikker han sånn hele året eller er det nå kun i ferien ? Mange nordmenn har den (dårlige) vanen at de drikker mer når det er ferie både med og uten barn. Hvor mye drikker han i ukedagene ? drikker han 2 glass med vin til middagen eller smådrikker han igjennom hele dagen ? Hvordan forholder han seg til barna og deg ? Driter han i alt og overlater alt som har med hus, barn og hverdagsplikter til deg ? Er han feks aldri i stand til å kjøre bil ? dropper han avtaler, utflukter med dere for å drikke ? Isåfall vil jeg si at det er et STORT problem. Men om han feks tar seg 1 øl etter at ungene har lagt seg så hadde jeg ikke hengt meg opp i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå