Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Har akkurat fått, og prøver for første gang i dag:-) so far so good👍 Men hvordan gjør dere de rene?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Vask med håndsåpe og skyll godt, koker den når mensen er slutt Anonymous poster hash: 02608...313
<3 2G <3 Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Gratulerer Jeg skyller min når jeg tømmer den ( ikke såpe, da får jeg sopp) . Koker den noen minutter etter endt mens. Har egen kasserolle ja Endret 17. juli 2014 av <3 2G <3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2014 Bør den kokes eller kan den sprites? Hvor oppbevarer dere gryta dere koker i isåfall? Om den står i gryteskapet ser jeg for meg at andre kunne komme til å bruke den😁
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Bør den kokes eller kan den sprites? Hvor oppbevarer dere gryta dere koker i isåfall? Om den står i gryteskapet ser jeg for meg at andre kunne komme til å bruke den Gjør det noe da? Altså, man har da blod fra andre dyr som regel i kjelene, så hva så om man koker moon cupen i en, så lenge den blir vasket etterpå? I oppvaskmaskin på 60+ grader så dør jo alt. Anonymous poster hash: aac31...94f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2014 Bør den kokes eller kan den sprites? Hvor oppbevarer dere gryta dere koker i isåfall? Om den står i gryteskapet ser jeg for meg at andre kunne komme til å bruke den Gjør det noe da? Altså, man har da blod fra andre dyr som regel i kjelene, så hva så om man koker moon cupen i en, så lenge den blir vasket etterpå? I oppvaskmaskin på 60+ grader så dør jo alt. Anonymous poster hash: aac31...94f Uff, jeg vet du har rett, det er vel bare tanken på det som er ekkel. Jeg har jobbet på sykehjem, og både tannglass, vaskevannsfat og bekken blir jo vasket i samme dekontinator( er det det det heter?). Jeg har ikke oppvaskmaskin da...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Bør den kokes eller kan den sprites? Hvor oppbevarer dere gryta dere koker i isåfall? Om den står i gryteskapet ser jeg for meg at andre kunne komme til å bruke den Gjør det noe da? Altså, man har da blod fra andre dyr som regel i kjelene, så hva så om man koker moon cupen i en, så lenge den blir vasket etterpå? I oppvaskmaskin på 60+ grader så dør jo alt. Anonymous poster hash: aac31...94f Uff, jeg vet du har rett, det er vel bare tanken på det som er ekkel. Jeg har jobbet på sykehjem, og både tannglass, vaskevannsfat og bekken blir jo vasket i samme dekontinator( er det det det heter?). Jeg har ikke oppvaskmaskin da... Vasker du kaserollen og så koker vann i den i 5 minutter så er det ingen sjans for at noe overlever. Uansett så er det jo ikke noe farlig da Anonymous poster hash: aac31...94f
CaptainHindsight Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Jeg vasker og spriter den før jeg koker den. Vasker vannkjelen så i oppvaskmaskin på 70 grader. Da er det rent. Selv om jeg har bakteriefobi har jeg aldri tenkt over at dette skulle vært grisete...
Superdolly Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Jeg skyller den godt med vann hver gang jeg tømmer den. Etter bruk vasker jeg den godt med håndsåpe og varmt vann, og så koker jeg den.
Sørlandskjerringa Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Vasker den med vann mellom tømminger og koker etter endt bruk + før neste bruk. Føler det er greit at den er helt ren før jeg stapper den inn neste gang. Vasker kjelen i oppvaskmaskinen. ALDRI MER TAMPONGER! Elsker menskoppen min.
Sørlandskjerringa Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Jeg kjøpte min gjennom Groupon for den nette sum av 150 kr for noen år siden, haha. OrganiCup fra Danmark. Har noen erfart å måtte bytte til større kopp etter fødsel?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2014 dere har rett selvsagt. Jeg vasker jo kluter om hverandre... Jeg kjøpte min på ebay
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #14 Skrevet 17. juli 2014 Men faderen heller, jeg tør jo nesten trykke ut bæsjen jo! Da kommer jo koppen også!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #15 Skrevet 17. juli 2014 I alle dager, først var det håndduker i sement og nå mon cup? Mye jeg ikke har fått med meg i det siste nei,heheh men ut i fra svarene her inne, så regner jeg med at det er en mensen kopp? Hvordan fungerer denne da, og hva skal den være god for? Anonymous poster hash: 0442b...4ad
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 I alle dager, først var det håndduker i sement og nå mon cup? Mye jeg ikke har fått med meg i det siste nei,heheh men ut i fra svarene her inne, så regner jeg med at det er en mensen kopp? Hvordan fungerer denne da, og hva skal den være god for?Anonymous poster hash: 0442b...4ad moon cup Anonymous poster hash: 0442b...4ad
CaptainHindsight Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Men faderen heller, jeg tør jo nesten trykke ut bæsjen jo! Da kommer jo koppen også! Åh, herregud, jeg dauer
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #18 Skrevet 17. juli 2014 Men faderen heller, jeg tør jo nesten trykke ut bæsjen jo! Da kommer jo koppen også! Åh, herregud, jeg dauer Det gikk heldigvis bra. Takk Gud for dib på do altså, så man kan ta seg tid til slikt😉
Superdolly Skrevet 18. juli 2014 #19 Skrevet 18. juli 2014 I alle dager, først var det håndduker i sement og nå mon cup? Mye jeg ikke har fått med meg i det siste nei,heheh men ut i fra svarene her inne, så regner jeg med at det er en mensen kopp? Hvordan fungerer denne da, og hva skal den være god for?Anonymous poster hash: 0442b...4ad moon cup Anonymous poster hash: 0442b...4ad Du bruker den i stedet for bind eller tamponger når du har mensen. Det er en liten "kopp" av silikon som du setter inn i skjeden. Den er luktfri, i motsetning til bind. Og den gir ingen risiko for tss, i motsetning til tamponger.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #20 Skrevet 18. juli 2014 I alle dager, først var det håndduker i sement og nå mon cup? Mye jeg ikke har fått med meg i det siste nei,heheh men ut i fra svarene her inne, så regner jeg med at det er en mensen kopp? Hvordan fungerer denne da, og hva skal den være god for?Anonymous poster hash: 0442b...4ad moon cup Anonymous poster hash: 0442b...4ad Du bruker den i stedet for bind eller tamponger når du har mensen. Det er en liten "kopp" av silikon som du setter inn i skjeden. Den er luktfri, i motsetning til bind. Og den gir ingen risiko for tss, i motsetning til tamponger. Dette blir litt intime detaljer, men jeg fikk alltid sopp av tamponger også. Har ikke hatt det siden jeg byttet over Genialt Anonymous poster hash: aac31...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå